پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید پراید

افزایش قیمت انواع پراید و سمند تصویب شد

در جلسه عصر دیروز شورای رقابت مجوز افزایش حداکثری 1.5 درصد برای انواع پراید تصویب شد و قیمت سمند نیز 2.5 درصد افزایش یافت. عصر امروز جلسه شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو برگزارشد و در نهایت خودروسازان توانستند مجوز افزایش قیمت برخی از محصولات خود را که در بازار انحصاری بود کسب کنند.  ناصر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۶

در جلسه عصر دیروز شورای رقابت مجوز افزایش حداکثری 1.5 درصد برای انواع پراید تصویب شد و قیمت سمند نیز 2.5 درصد افزایش یافت.

عصر امروز جلسه شورای رقابت برای بررسی قیمت خودرو برگزارشد و در نهایت خودروسازان توانستند مجوز افزایش قیمت برخی از محصولات خود را که در بازار انحصاری بود کسب کنند.

 ناصر ملکی، عضو ناظر شورای رقابت در رابطه در جلسه شورای رقابت با اعلام اینکه با ارزیابی مستندات شورای رقابت مصوب کرد قیمت کلاس پراید و تیبا حداکثر 1.5 درصد افزایش پیدا کند به خبرنگار تسنیم گفت: در مورد محصولات ایران خودرو نیز شورا به این توافق رسید که قیمت سمند و پژو حداکثر 2.5 درصد افزایش پیدا کند.

هنوز جزئیات تغییرات قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام نشده و قرار است رئیس شورای رقابت در نشست خبری که امروز برگزار می شود به جزئیات این موضوع بپردازد.

جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا (تیر 96)

پراید هم به جمع کارپینویی‌ها آمد

تولید پراید چه زمانی متوقف می شود؟/جزییات نشست خبری وزیر صنعت و معدن

عصر امروز مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی صادر می‌شود

کنار کشیدن شورای رقابت از تعیین قیمت خودروها بی معناست

افزایش قیمت خودروها آنچنانی نخواهد بود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی