پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تخلفات جناغی

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

به منظور افزایش ایمنی و نظم تردد، بزرگراه های شهر تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی ها مجهز خواهد شد. جناغی‌های (خروجی) بزرگراهی به قسمت هایی از بزرگراه ها اطلاق می شوند که رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کند. به نقل […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۶

به منظور افزایش ایمنی و نظم تردد، بزرگراه های شهر تهران به سامانه ثبت تخلف جناغی ها مجهز خواهد شد. جناغی‌های (خروجی) بزرگراهی به قسمت هایی از بزرگراه ها اطلاق می شوند که رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کند.

به نقل از ایسنا، مهندس وزیری گفت: جناغی‌های (خروجی)بزرگراهی به قسمت هایی از بزرگراه ها اطلاق می شوند که رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کند. تعرض به این محدوده که معمولا از هاشور قرمز و خطوط ممتد جهت نمایش آن استفاده می شود، ممنوع است.

 وی تصریح کرد: در ثبت تخلف ترددهای غیر مجاز، در محل جناغی های بزرگراه با قرار دادن دوربین های هوشمند ترافیکی و شناسایی خودروهایی که خارج از صف در محل جناغی بزرگراه، وارد مسیر می شوند، کاهش تراکم ترافیک در آن منطقه و در نتیجه در بزرگراه را خواهیم داشت.

تخلفات جناغی

بنابراعلام شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران، وزیری در ادامه با اشاره به این که در ساعات اوج ترافیک تردد غیر مجاز از روی این محدوده سبب پس زدگی ترافیک در بالادست مسیر اصلی می گردد افزود: شرکت کنترل ترافیک تهران درنظر دارد در راستای توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل، اقدام به استفاده از سامانه های پلاک خوان در این محدوده ها نماید. افزایش ایمنی و نظم تردد در محور های بزرگراهی از مزایای بکارگیری این سیستم می باشد.

منعی برای شماره گذاری خودروهای ثبت سفارش شده وجود ندارد

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

جلوگیری از تردد خودروهای دارای شیشه دودی

جریمه خودروهایی که با تصادف ترافیک ایجاد می کنند

تخلفاتی که پلیس با آن‌ها بیشترین برخورد را دارد

رصد بیش از نیمی از تخلفات رانندگی با دوربین‌

جریمه دو برگی چیست؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی