نقص فنی در صدر شکایت های خودرویی

به گفته مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهمترین گلایه مشتریان مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به طوری که در چهار ماه نخست امسال ۲۷۰ فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که ۵۲.۶ درصد آنها به نقص فنی خودرو مربوط می شد.

به نقل از  وزارت صنعت، معدن و تجارت، ابوالفضل تذروی در چهارمین نشست تخصصی هم اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو افزود: همچنین 10.4 درصد شایت ها به تاخیر در تحویل خودرو، 8.9 درصد به عملکرد ضعیف نمایندگی ها، 7.8 درصد به خدمات پس از فروش و چهار دهم درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
وی بیان داشت: باید با رعایت آیین نامه های وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راه های عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها پرداخت و ادامه داد:‌ در این مدت یک هزار و 665 فقره شکایت خودرویی به این سازمان ها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل بموقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: 162 هزار و 516 دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت ماه امسال تولید شد که در همسنجی با پارسال 11.5درصد افزایش یافت.

رتبه اول خدمات پس از فروش میان واردکنندگان خودرو به ایرتویا رسید

رشد شاخص‌های گروه سایپا در ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد

ایساکو همچنان در قله رضایت مشتریان

واردات خودرو غیر استاندارد توسط شرکت‌های فاقد نمایندگی

گارانتی قطعات بر عهده قطعه سازان است نه تعمیرکاران

حمل رایگان خودرو های مشمول گارانتی تا تعمیرگاه

خسارت خواب خودرو چگونه محاسبه می شود؟

 

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!