پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس

سرمایه گذاری های تویوتا در آمریکا

با فروش بالای تویوتا پریوس در آمریکا شرکت تویوتا قصد سرمایه گذاری بیشتر با توجه به 5 کارخانه تولیدی خود در این کشور دارد و همچنین به تولید محصولات جدید هیبریدی در بازار این کشور اقدام کند. تویوتا اولین سری از پیشرانه های هیبرید خود را برروی نسل اول پریوس قرار داد و در سراسر […]

امیر
سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

با فروش بالای تویوتا پریوس در آمریکا شرکت تویوتا قصد سرمایه گذاری بیشتر با توجه به 5 کارخانه تولیدی خود در این کشور دارد و همچنین به تولید محصولات جدید هیبریدی در بازار این کشور اقدام کند.

تویوتا اولین سری از پیشرانه های هیبرید خود را برروی نسل اول پریوس قرار داد و در سراسر دنیا این خودرو بفروش رسید. اما نکته بسیار مهم، فروش بالای پریوس در بازار آمریکا است که پس از گذشت بیش از بیست سال حضور در این بازار هنوز پیشرانه ی هیبرید در این کشور تولید نشده است. به تازگی تویوتا اعلام کرده با توجه به سرمایه گذاری بزرگ در آمریکا در نظر دارد تا با سرمایه گذاری مجدد ۳۷۳.۸ میلیون دلاری در هر ۵ کارخانه بزرگ خود در این کشور اقدام به تولید پیشرانه های هیبرید بپردازد و هایلندر هیبرید به عنوان اولین گزینه درنظر گرفته شده است.

جیمز لنتز مدیرعامل تویوتا در آمریکای شمالی در این خصوص گفت: ” این سرمایه گذاری جدید تویوتا تنها بخشی از تعهد بلند مدت تویوتا برای طراحی و تولید خودرو و قطعات بیشتر در بازار آمریکا می باشد.”

تویوتا در نظر دارد تا خط تولید گیربکس خودروهای هیبرید را در کارخانه بوفالو واقع در ویرجینیای غربی راه اندازی کند و در کارخانه جورج تاون کنتاکی میزان تولید پیشرانه های ۲.۵ لیتری را افزایش دهد.

البته تویوتا تمام پروژه های مورد نظر را امسال شروع خواهد کرد و طبق برنامه ریزی درنظر دارد تا سال ۲۰۲۰ تمام این پروژه ها عملیاتی شوند. سرمایه گذاری جدید تویوتا باعث ایجاد شغل های جدید خواهد بود، به طوری که یکی از کارخانه های این شرکت واقع در آلاباما با توجه به استراتژی توسعه پیشرانه های (TNGA) باعث ایجاد ۵۰ فرصت شغلی خواهد شد.

از دیگر سرمایه گذاری های تویوتا در آمریکا می توان به سرمایه گذاری مشترک با شرکت مزدا اشاره کرد که بیش از ۱.۶ میلیارد دلار درنظر گرفته شده است. در این سرمایه گذاری مشترک یک کارخانه تولید خودرو تا سال ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد که علاوه بر ایجاد ۴۰۰۰ فرصت شغلی جدید، دارای ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو می باشد که تویوتا در نظر دارد نسل جدید کرولا را در آنجا تولید کند.

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور (مهر 96)

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

تویوتا و تلاش برای جلوگیری از تصادفات طولی

تویوتا و مزدا کارخانه مشترک احداث میکنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی