پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا Fine-Comforte Ride

تویوتا و خودرو هیدروژنی جدیدش/نگاهی به تویوتا Fine-Comforte Ride

تویوتا از آن دسته خودروسازانی است که در استفاده از تکنولوزی های جدید و سیستم های محرکه سازگار با محیط زیت پیشگام است. تنوع فوق العاده محصولات الکتریکی و هیبریدی بزرگ ترین خودروساز جهان باعث شده تا در این زمینه نیز صاحب رتبه و مرتبه باشد. حالا در آستانه نمایشگاه خودرو توکیو تویوتا اعلام کرده می […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

تویوتا از آن دسته خودروسازانی است که در استفاده از تکنولوزی های جدید و سیستم های محرکه سازگار با محیط زیت پیشگام است. تنوع فوق العاده محصولات الکتریکی و هیبریدی بزرگ ترین خودروساز جهان باعث شده تا در این زمینه نیز صاحب رتبه و مرتبه باشد. حالا در آستانه نمایشگاه خودرو توکیو تویوتا اعلام کرده می خواهد خودرو هیدروژنی جدیدش را با نام Fine-Comforte Ride به این نمایشگاه بیاورد.

تویوتا در نمایشگاه امسال توکیو قرار است محصولات بسیار متنوعی را معرفی و ارائه کند. یکی از خودروهای جدیدی که تویوتا در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهد داد خودروی مفهومی Fine-Comforte Ride است که علاوه بر طراحی فوق العاده مجهز به پیل سوخت هیدروژنی است. این ویژگی باعث شده تا Fine-Comforte Ride هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست نداشته باشد.

خودروی مفهومی Fine-Comforte Ride که در رده خودروهای FCV ( Fuel cell Vehicle) جای می گیرد دارای یک پیشرانه هیدروژنی می باشد که قابلیت طی مسافتی معادل ۱۰۰۰ کیلومتر را با حضور تمامی سرنشینان، دارد.

تویوتا Fine-Comforte Ride

طراحی Fine-Comforte Ride همانند دیگر محصولات مفهومی تویوتا خاص و منحصر بفرد است. استفاده از شیشه در بسیاری از قسمت های خودرو از جمله سقف و حذف ستون های میانی باعث هرچه زیباتر شدن این خودرو شده است. همچنین وجود درهای کشویی عقب باعث می شود تا سرنشینان Fine-Comforte Ride برای سوار و پیاده شدن با مشکل خاصی مواجه نشوند.

در داخل کابین نیز استفاده از صندلی های ۳۶۰ درجه در کنار نورپردازی های روی سقف و کف کابین، نمایشگرهای مختلف برای راننده و سرنشینان، شیشه های جانبی با قابلیت نشان دادن اطلاعات خودرو و قابلیت لمسی آنها از ویژگی های خاص این خودرو محسوب می شود.

تویوتا Fine-Comforte Ride قابلیت حمل ۶ سرنشین را دارا می باشد. این مفهومی هیدروژنی دارای طول ۴۸۳۰ میلی متر، پهنای ۱۹۵۰ میلی متر، ارتفاع ۱۶۵۰ میلی متر و فاصله بین محور جلو و عقب ۳۴۵۰ میلی متر است.؟

 

 

جعبه جادوی تویوتا در راه توکیو/معرفی تویوتا TJ کروزر

جنگجوی کم توقع ترافیک!/ بررسی فنی تویوتا یاریس هاچ بک

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

دوست آقای امپراطور پوست انداخت!/ مروری بر تاریخچه تویوتا سنچوری به بهانه معرفی نسل جدید

نگاهی به تویوتا پریوس پرایم ، پرفروش ترین خودرو الکتریکی

حضور یک معمار معروف در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس

آخرین سری از FJ کروز

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی