پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارائه خدمات به استان های زلزله زده غرب کشور

ارائه خدمات گسترده سایپا به زلزله زدگان استان های غرب کشور

در پی وقوع زلزله 7 ریشتری در استان های غربی کشور، سرپرست سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌ها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر رضا تقی زاده ضمن ابراز تاسف، اظهار کرد: […]

امیر
سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

در پی وقوع زلزله 7 ریشتری در استان های غربی کشور، سرپرست سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌ها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر رضا تقی زاده ضمن ابراز تاسف، اظهار کرد: با توجه به وقوع حادثه زلزله در استان های کرمانشاه و ایلام، نمایندگی‌های سایپا در این استانها و استان های مجاور در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی آمادگی دارند تا به یاری زلزله زدگان بشتابند. به همین منظور در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه، ستاد بحران  و امدادرسانی تشکیل شد و نیروهای امدادی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند. همچنین ۸ نمایندگی در استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان به طور ویژه برای ارائه خدمات امدادی مشخص شده اند و ۱۶ دستگاه وانت امدادی و ۳ دستگاه خودروبر و مایحتاج روزانه حادثه دیدگان به همراه نیروی متخصص به مناطق زلزله زده اعزام شده اند. علاوه بر این، کل شبکه فروش و خدمات پس از فروش سایپا در کشور ضمن آمادگی برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی، آماده توزیع این کمک ها در مناطق زلزله زده هستند.

وی ادامه داد: خودروهای آسیب دیده بر اثر زلزله بدون وقت قبلی و با فوریت پذیرش می‌شوند ضمن اینکه قطعات یدکی مورد نیاز به صورت فوری برای نمایندگی‌های این استانها ارسال می‌شود. همچنین بر اساس دستور مدیرعامل محترم گروه سایپا، تمامی نمایندگی های گروه سایپا در استان کرمانشاه و استان های همجوار موظف به ارائه خدمات در خصوص اسکان آسیب دیدگان ناشی از این حادثه شده اند.
لازم به ذکر است شماره تماس 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به هموطنان عزیز خواهد بود.

گزارش تصویری، بازدید مدیر و رئیس هیئت مدیر سایپا از نمایشگاه

سهم بالای سایپا در تولید قطعات ساخت داخل

سایپا در کنار مردم زلزله زده غرب کشور

سایپا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

برگزاری دومین المپیاد پذیرش کارشاسان توسط سایپا یدک

پیشتازی صادرات قطعات سایپا یدک

همایش عاملیت های فروش قطعات سایپا یدک

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی