پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات جدید زامیاد

محصولات جدید زامیاد سال آینده در بازار

سبد محصولات زامیاد با ورود خودروهای جدید مسافری و تجاری سنگین و سواریSUV به تدریج از سال آینده تکمیل خواهد شد و این محصولات سال آینده روانه بازار خواهد شد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از گزارش سایپا نیوز؛ فرید ترابی با اشاره به استمرار […]

امیر
شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶

سبد محصولات زامیاد با ورود خودروهای جدید مسافری و تجاری سنگین و سواریSUV به تدریج از سال آینده تکمیل خواهد شد و این محصولات سال آینده روانه بازار خواهد شد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از گزارش سایپا نیوز؛ فرید ترابی با اشاره به استمرار تولید کامیون های ایویکو در شرکت زامیاد و چشم انداز همکاری با این برند مطرح اروپایی یادآور شد: با توجه به تغییر شرایط کسب و کار در کشور و افزایش رقابت طی سال های اخیر در حوزه خودروهای تجاری و کار، به دنبال افزایش خودکفایی در ساخت داخل و همکاری مشترک با این شرکت و افزایش سهم بازار هستیم که در این راستا با مدیران ارشد ایویکو مذاکرات لازم طی هفته گذشته صورت گرفته است.

وی همچنین از تولید محصولات جدید این شرکت در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مذاکراتی به منظور تولید برخی محصولات مسافری و باری در شرکت زامیاد انجام شده که با توجه به نهایی شدن انتخاب نوع محصول، اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ترابی در ادامه از تولید وانت نیسان زامیاد با اتاق جدید خبر داد و گفت: بر اساس استانداردهای جدید ابلاغی، وانت نیسان زامیاد با اتاق جدید (و منطبق با این استانداردها) از ابتدای سال 98 به صورت رسمی تولید و به بازار عرضه خواهد شد. همچنین وانت پادرا دیگر محصول شرکت زامیاد در بخش تجاری سبک نیز با ایجاد تغییرات گسترده و رعایت استانداردهای جدید تولید خواهد شد.

احداث واحد درمانی در روستای کوییک توسط سایپا

سایپا در مسیر قانون مداری

ضور نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در روستای کوییک

سهم بالای سایپا در تولید قطعات ساخت داخل

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی