پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک_شماره گذاری

ممنوعیت شماره گذاری خودروهای فاقد استاندارد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه خودرو سازان از استاندارد یورو چهار تبعیت می کنند، گفت: خودرو سازانی که از استاندار فوق تبعیت نکنند ممنوعیت شماره گذاری دریافت می کنند. معصومه ابتکار با اشاره به اینکه کیفیت هوا در شهرهای بزرگ بهبود یافته است، اظهار داشت: با فعالیت های انجام شده دولت […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه خودرو سازان از استاندارد یورو چهار تبعیت می کنند، گفت: خودرو سازانی که از استاندار فوق تبعیت نکنند ممنوعیت شماره گذاری دریافت می کنند.

معصومه ابتکار با اشاره به اینکه کیفیت هوا در شهرهای بزرگ بهبود یافته است، اظهار داشت: با فعالیت های انجام شده دولت تاکنون، شاهد کاهش آلودگی ها و بهبود کیفیت هوا در شهرهای بزرگ هستیم.

وی افزود: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ بیشتر به خاطر احتراق و استفاده از سوخت های فسیلی است که طی سیاست های دو سال گذشته دولت شاهد وضعیت خوبی در این حوزه هستیم.

بنزین پتروشیمی از چرخه حذف شده است

وی افزود: بنزین پتروشیمی از چرخه حذف شده است و بنزین یورو چهار به صورت تدریجی در هشت کلانشهر عرضه شده است و این عرضه در حال افزایش است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور عنوان کرد: استاندارد گازوئیل ارتقا داده شده است و از استاندارد یورو پنج تبعیت می کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور عنوان کرد: طی فعالیت دولت ۳۵۰ هزار خودرو فرسوده از رده خارج شده است و استانداردهای تولید خودرو در کشور افزایش یافته است.

معصومه ابتکار با بیان اینکه خودرو سازان از استاندارد یورو چهار تبعیت می کنند، اظهار داشت: خودرو سازانی که از استاندار فوق تبعیت نکنند ممنوعیت شماره گذاری از سازمان محیط زیست دریافت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به بررسی کیفیت بنزین، ادامه داد: نمونه گیری های ما از بنزین و بررسی آن از محل جایگاه عرضه بنزین انجام می شود.

اجرا طرح محدوده کم انتشار آلایندگی نزدیک است.

جزئیات رنگ بندی طرح کنترل آلایندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی