پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT R Renntech (7)

مرسدس AMG GT R تیونینگ Renntech

کمپانی Renntech به تیونینگ کردن مدل های AMG از مرسدس بنز معروف هستند. اکنون این تیونر معروف قوی ترین پکیج GT از مرسدس را معرفی کرده است. این خودرو بر پایه مرسدس بنز AMG GT R تیونینگ شده است.  این خودرو با هنر نمایی  کمپانی Renntech افزایش قدرت فوق العاده ای را تجربه کرده است […]

ارشیا
چهارشنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی Renntech به تیونینگ کردن مدل های AMG از مرسدس بنز معروف هستند. اکنون این تیونر معروف قوی ترین پکیج GT از مرسدس را معرفی کرده است.

این خودرو بر پایه مرسدس بنز AMG GT R تیونینگ شده است.  این خودرو با هنر نمایی  کمپانی Renntech افزایش قدرت فوق العاده ای را تجربه کرده است تا به قوی ترین نمونه AMG GT R با 825 اسب بخار قدرت برسد. نمونه معمولی مرسدس بنز AMG GT R دارای 612 اسب بخار قدرت است که این خودرو را به خودروی مورد علاقه تیونر Renntech تبدیل کرده است.

مرسدس بنز AMG GT R Renntech (6)

این تیونر با ارتقا لوازم فنی از جمله: دریچه بلو آفت 200-cell , فیلتر هوا با جریان  هوای بالا و توربو جدید قدرت خودرو با 825 اسب بخار رسانده است. نمونه معمولی این خودرو 730 نیوتن متر گشتاور دارد در حالی که تیونر Renntech گشتاور این خودرو را به 850 نیوتن متر رسانده است. هم چنین تمام محدودیت های الکترونیکی سرعت و گیربکس این خودرو برداشته شده است تا ملزومات استفاده از قدرت بیشتر در AMG GT R فراهم شود.

مرسدس بنز AMG GT R Renntech (3)

در بدنه این خودرو از یک پکیج ایرودینامیکی استفاده شده است که در نمایشگاه سال پیش موناکو معرفی شد. بر روی سپر جلو از دو بالچه کوچک استفاده شده است و در قسمت کناری هم از یک بالچه کوچک بر روی گلگیر استفاده شده است.

در قسمت عقبی از یک اسپولر بزرگتر نسبت به نمونه فابریک استفاده شده است. در زیر خودرو از دیفیوزر های جدید 3 تکه در هر طرف استفاده شده است تا وظیفه شکستن باد و چسباندن خودرو به زمین را بر عهده داشته باشد.

مرسدس بنز AMG GT R Renntech (4)

علاوه بر بهبود یافتن مشخصات فنی و ایرودینامیکی تیونر Renntech از رینگ های vossen  20 اینچی استفاده کرده است که نسبت به رینگ های 19 اینچی فابریک بزرگتر است. لاستیک های سمی اسلیک میشلن پایلوت اسپرت رینگ های vossen را در آغوش گرفته اند. هم چنین رنگ بندی این خودرو هم از هارمونی زیبایی برخوردار است. رنگ Magno accents سبز رنگ بدنه همراه با رگه های تیره هماهنگی زیبایی در بدنه ایجاد کرده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز AMG GT S رودستر برای فصل بهار آماده می شود

بررسی مرسدس بنز E53 مدل 2019

جدید ترین محصول مرسدس / AMG GT Roadster

خداحافظی کهکشان مرسدس بنز با مدیرعامل برابوس

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی