پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس C63 منصوری (2)

مرسدس بنز c63 تیونینگ منصوری

تیونر معروف منصوری به تازگی عکس های جدیدی از مرسدس بنز c63 منتشر کرده است. تیونر منصوری به معرفی محصولات اسپرت لوکس مورد علاقه مناطق عرب نشین حوزه خلیج فارس معروف است. اما خودروی جدید منصوری چیزی فراتر از سلیقه مناطق عرب نشین است و روحی اسپرت تر دارد. منصوری برای ساخت این خودرو از […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

تیونر معروف منصوری به تازگی عکس های جدیدی از مرسدس بنز c63 منتشر کرده است. تیونر منصوری به معرفی محصولات اسپرت لوکس مورد علاقه مناطق عرب نشین حوزه خلیج فارس معروف است. اما خودروی جدید منصوری چیزی فراتر از سلیقه مناطق عرب نشین است و روحی اسپرت تر دارد.

منصوری برای ساخت این خودرو از نسخه فیس لیفت c63 استفاده کرده است. خودرویی که در نمایشگاه نیویورک امسال معرفی شد. منصوری از یک کیت بدنه فیبر کربنی شامل لیپ زیر سپر, اسپلیتر جلو و قاب چراغ در جلو استفاده کرده است.

مرسدس C63 منصوری 4

در قسمت عقبی اسپویلر, لیپ روی گلگیر و دیفیوزر از فیبر کربن ساخته شده است. هم چنین در میان قطعات فیبر کربنی در سپر عقب خودرو, کیت اگزوز استیل خودنمایی می کند.

مرسدس C63 منصوری (1)

منصوری آپشن واحد کنترل پیشرانه همراه با سیستم اگزوز را در اختیار مشتریان قرار داده است. تغییرات انجام گرفته در پیشرانه 4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر خودرو باعث شده است تا قدرت با افزایش 138 اسب بخاری  به 650 اسب بخار و گشتاور به 850 نیوتن متر, ارتقا یابد. با برداشتن محدودیت های الکترونیکی سقف سرعت این خودرو به 310 کیلومتر بر ساعت می رسد. در قسمت ظاهری منصوری سایز های مختلفی از رینگ و لاستیک های اسپرت را به عنوان آپشن در نظر گرفته است.

مرسدس C63 منصوری (3)

نمونه ای که مشاهده می کنید از رینگ های 20 اینچی 15 پره M5 در جلو و عقب بهره می برد. هم چنین ارتفاع خودرو هم 30 میلی متر نسبت به نسخه معمولی C63 پایین تر است. در فضای کابین هم منصوری از انواع مختلف آپشن ها برای C63 استفاده کرده است. این آپشن ها شامل پدال های آلومینیومی, آرم نورانی مرسدس در داخل خودرو, کف پایی هایی با آرم منصوری و بخش های مختلفی که با چرم Alcantra و چوب و فیبر کربن ساخته شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس AMG GT R تیونینگ Renntech

کانسپت میباخ برای چشم بادامی ها

بررسی مرسدس بنز E53 مدل 2019

جدید ترین محصول مرسدس / AMG GT Roadster

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی