پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو پارس

افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97)

گروه صنعتی ایران خودرو با آغاز تیر ماه قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده و از امروز شنبه مورخ 97/04/02، فروش محصولات ایران خودرو با این قیمت های جدید صورت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این افزایش قیمت مربوط به خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان است. خودروهایی که شورای […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ تیر ۱۳۹۷

گروه صنعتی ایران خودرو با آغاز تیر ماه قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده و از امروز شنبه مورخ 97/04/02، فروش محصولات ایران خودرو با این قیمت های جدید صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این افزایش قیمت مربوط به خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان است. خودروهایی که شورای رقابت وظیفه تعیین قیمت آن ها را بر عهده داشته و پس از صدور مجوز افزایش قیمت در روزهای گذشته، قیمت های جدید محصولات ایران خودرو به اجرا درآمده است. لازم به ذکر است، خودروهای زیر 45 میلیون تومانی ایران خودرو مجوز افزایش قیمت 7.18 درصدی را از شورای رقابت دریافت کرده اند.

همزمان با مرحله سوم فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید سعید فطر؛ خودروهای زیر 45 میلیون تومان این شرکت از فردا (دوم تیرماه جاری) با قیمت های جدید به شرح زیر عرضه خواهند شد. همچنین می توانید آخرین اخبار شرایط فروش محصولات ایران خودرو را در پایشگاه خبری جوان خودرو دنبال کنید.

فهرست قیمت جدید محصولات ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو(تیر 97)

مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو ویژه عید سعید فطر

پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97)

عدم امكان صلح در فروش هاي قطعي ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی