پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S7 -1

جک S7 مهمان بازار ایران می شود/ خبرهای خوش کرمان موتور در روز صنعت و معدن

شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سيستم پاشش مستقيم را در پاییز امسال رونمايي کند. به گزارش روابط عمومی شركت كرمان موتور و همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک S7 […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷

شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سيستم پاشش مستقيم را در پاییز امسال رونمايي کند.

به گزارش روابط عمومی شركت كرمان موتور و همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام شد که معرفی شاسی بلند جذاب جک S7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.

کرمان موتور در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

تحویل جک J4 طبق زمان بندی:

همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک J4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک J4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب جک S5

این گزارش می افزاید که با توجه به استقبال بي نظير مردم از محصول جك اس 5 و در نتيجه تكميل ظرفيت فروش اين شاسي بلند تا پايان سال، برنامه ريزي براي افزايش ظرفيت توليد محصول جك اس 5 در راستاي سياست هاي مشتري مداري و توجه به نيازهاي بازار صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی شرکت كرمان موتور در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

بروزرسانی:

جک S7 در رقابت های موتورکراس چین خوش درخشید/ شاسی بلند پرافتخار چینی به ایران می آید

 

لیفان X50 و X60 روی نردبان افزایش قیمت + جدول تغییرات قیمت

کرمان موتور متفاوت در جلب رضایت مشتری

استقبال کم نظیر مشتریان کرمان موتور از طرح فروش جک J4

فرصت طلبی به سبک کرمان موتور

قیمت جدید لیفان 820 و جک S5 اتوماتیک اعلام شد

شمارش معکوس برای پیش فروش جک J4 / از محصول جدید کرمان موتور بیشتر بدانید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی