پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رامک خودرو-نشست خبری

رامک خودرو برای تولید آستین بالا می زند

گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی آستین ها را بالا زده تا خودروساز شود و البته این کار را امروز شروع نکرده است. از سال 91 رامک خودرو سایت تولیدی خود را خریداری و تجهیز کرده و در این سالها به تقویت این بخش پرداخته است. حال که واردات خودرو با […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۷

گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی آستین ها را بالا زده تا خودروساز شود و البته این کار را امروز شروع نکرده است. از سال 91 رامک خودرو سایت تولیدی خود را خریداری و تجهیز کرده و در این سالها به تقویت این بخش پرداخته است. حال که واردات خودرو با مشکلات عمده روبه رو شده وقت آن رسیده تا نیروی کار متخصص را به سمت تولید سوق دهد و بازار را مجدد به دست بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

جنگ اقتصادی این روزها دامن خودروسازان و وارد کنندگان خودرو را گرفته است. هر یک به نوعی در تلاشند تا جایگاه خود را در بازار خاص ایران و مشتریان گسترده خود را حفظ کنند. اعمال تحریم های ناجوانمردانه در نوبت اول سراغ خودروسازی رفته و کاملا مشخص است که تیر زهر آگین آن، اشتغال را هدف گرفته است. تعدیل نیروی کار بدترین پیامدی این ماجراست که اگر برندها بتوانند راه حل جایگزینی برای آن پیدا کنند، می توانند از این  کارزار پیروز بیرون بیایند.

در این میان، گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی آستین ها را بالا زده تا خودروساز شود و البته این کار را امروز شروع نکرده است. از سال 91 رامک خودرو سایت تولیدی خود را خریداری و تجهیز کرده و در این سالها به تقویت این بخش پرداخته است. حال که واردات خودرو با مشکلات عمده روبه رو شده وقت آن رسیده تا نیروی کار متخصص را به سمت تولید سوق دهد و بازار را مجدد به دست بگیرد.

رامک خودرو-نشست خبری

سایت کاوه در ورودی شهر قزوین در زمینی بالغ بر 90 هزار متر مربع از سال 91 به تولید اتوبوس های شهری توسط رامک دیزل مشغول بوده است و حالا کلنگ تولید 3 محصول سانگ یانگ زده شده و تمامی پروانه های ساخت و تولید برای آن اخذ شده است. طی ماهها مذاکرات این گروه صنعتی با سانگ یانگ کره جنوبی ، به تفاهم و عقد قراردادی دوجانبه رسیده اند که سانگ یانگ را متعهد به تامین قطعات می گرداند. البته لازم به ذکر است که رامک خودرو در سال 2016 رتبه اول نمایندگی فروش این برند کهنه کار کره ای را از آن خود کرده است که نشانی از خوش نام بودن این برند در اذهان مردم ایران است.

جواد آدینه رئیس هیئت مدیره شرکت نورا موتور پارس که از شرکت های تابع گروه صنعتی رامک است گفت: سال 91 سایت تولید کوراندو در قزوین راه اندازی شد که بعد از تحریم های سری قبل، جای خود را به تولید اتوبوس های شهری داد و حالا دوباره سراغ آن رفتیم تا 3 مدل جدید تولید کنیم.

وی در پاسخ به دغدغه کسانی که تیوولی ثبت نام کردند گفت: ما به همه کسانی که تیوولی پیش خرید کرده اند گفته ایم که تا اسفند97 خودروهای تولید شده را تحویل می دهیم. نسخه تولید داخل با 20درصد داخلی سازی و اختلتف قیمت حدود 35 درصد با نمونه وارداتی، به مشتریان عرضه خواهد شد.

در این قرارداد مانعی برای عدم همکاری سانگ یانگ وجود ندارد. در فاز اول از طریق برون سپاری برخی از بخشها نظیر رنگ آمیزی بدنه با شرکتهای متخصص شروع خواهیم کرد و بعد فرایندها را به طور کامل به داخل کارخانه خواهیم آورد.

رامک خودرو-نشست خبری

نیکسان، مدیر عامل شرکت رامک دیزل گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس در کلان شهرها به کندی جلو می رود و رامک دیزل بعد از نوسازی اتوبوسهای شهری در کرج با اختلافات مالی عدیده ای با شهرداری کرج رو به رو شده است. بودجه اسقاط خودروها در تهران برای ناوگان عمومی به کندی خرج می شود و همین امر شرکت های اتوبوس ساز را با مشکل رو به رو کرده است.

عزیزی مدیر عامل رامک خودرو افزود: ليست كامل ارز تخصيصي و نحوه هزينه كرد در شركت را به صورت شفاف منتشر خواهیم کرد. ما در ایفای تعهدات خود کاملا جدی هستیم و مردم نگران دریافت خودروهای ثبت نامی خود نباشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که بیش از 40 میلیارد تومان قطعات یدکی برای محصولات سانگ یانگ در انبار موجود است تا مردم دغدغه ای بابت تامین قطعه و تعمیرات خود نداشته باشند و تا این لحظه گزارشی بابت نا رضایتی به دست ما نرسیده است.

 

اجرای طرح سرویس تابستانه رامک یدک از انتهای تیر ماه

رامک خودرو با تیوولی به گود خودروسازی می آید

اطلاعیه رامک خودرو در مورد تخصیص ارز برای واردات خودرو

صدور مجوز پیش فروش برای تویوتا یاریس هیبرید و سانگ یانگ تیوولی

تاکید رامک خودرو بر گسترش شبکه خدمات پس از فروش در سال 97/ واحدهای سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی