پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا

دوره آموزشی نمایندگان فروش کارمانیا برگزار شد

پنجم شهریور ماه با حضور معاونت و مدیریت فروش، مدیریت واحد شبکه نمایندگان، مسئولین آموزش فروش و مدیران نمایندگی­های شرکت خودروسازی کارمانیا دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار شد. این دوره مختص مدیران نمایندگان فروش تدوین شده است و هدف از برگزاری آن آشنایی و در نتیجه پیاده­سازی هر چه بیشتر […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۷

پنجم شهریور ماه با حضور معاونت و مدیریت فروش، مدیریت واحد شبکه نمایندگان، مسئولین آموزش فروش و مدیران نمایندگی­های شرکت خودروسازی کارمانیا دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار شد.

این دوره مختص مدیران نمایندگان فروش تدوین شده است و هدف از برگزاری آن آشنایی و در نتیجه پیاده­سازی هر چه بیشتر الزامات مورد نیاز در فرآیندها و محیط نمایندگان فروش می­باشد.

در خط مشی کیفی شرکت خودروسازی کارمانیا علاوه بر تاکید ویژه بر تولید محصولات باکیفیت توجه ویژه­ای نیز به ایجاد خدمات فروش و پس از فروش فراگیر، با کیفیت و قیمت مناسب شده است. در این راستا واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش اقدام به برگزاری دوره­‌های آموزشی منظم می‌­نماید. این دوره­‌های آموزشی که برای پرسنل نمایندگان فروش برگزار می‌­گردد عناوین متعددی مانند آشنایی با محصولات فعلی، محصولاتی که در آینده وارد سبد فروش خودروسازی کارمانیا می‌شوند، مبانی بازاریابی و فروش، علوم ارتباطات، اصول و فنون مذاکره را شامل می‌شود. طبق برنامه زمان‌بندی واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش، از پرسنل نمایندگان فروش برای حضور در این دوره‌ها دعوت به عمل می‌آید. از آنجایی که توسعه و ارتقا منابع انسانی یکی از مهمترین اصول و اهداف خودروسازی کارمانیا است، اجرای چنین دوره‌هایی اولویت بالایی در اهداف کلان شرکت خودروسازی کارمانیا دارد.

مدرس این دوره، جناب آقای مهندس عبدی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به تشریح نظام ارزیابی نمایندگی‌­های فروش خودرو پرداختند که این مطالب در محیطی تعاملی با مشارکت فراگیران همراه شد. الزامات مطرح شده در این کلاس آموزشی در دوره­های منظم توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) مورد بازرسی قرار گرفته و نتایج آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد. شرکت خودروسازی کارمانیا نیز با ممیزی‌های دوره‌ای داخلی بر اجرای این الزامات نظارت نموده و یاری رسان نمایندگان در راستای بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات فروش به مشتریان می‌باشد.

بی وای دی F3 ؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش

تازه‌ وارد پرمدعا!/ تست و بررسی میدانی بی وای دی F3 در جاده چالوس

کارمانیا سوء استفاده از طرح امداد سراسری را شفاف سازی کرد

400 کیلومتر تست و بررسی میدانی بی وای دی S6 در شهر و جاده/ از کویر کرمان تا کوهستان دیزین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی