پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیمی رایکونن - شارل لکلرک (2)

جایگزینی شارل لکلرک با کیمی رایکونن در فراری / رایکونن به تیم سائوبر پیوست

پس از کش و قوص های فراوان، بلاخره امروز تکلیف فصل 2019 فرمول یک تا حدود زیادی روشن شد. شارل لکلرک راننده جوان 20 ساله تیم سائوبر به تیم فراری پیوست و کیمی رایکونن، راننده کار کشته و قهرمان سال 2007 به تیم سائوبر پیوست. کیمی رایکونن اولین بار در سال 2001 با تیم سائوبر […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

پس از کش و قوص های فراوان، بلاخره امروز تکلیف فصل 2019 فرمول یک تا حدود زیادی روشن شد. شارل لکلرک راننده جوان 20 ساله تیم سائوبر به تیم فراری پیوست و کیمی رایکونن، راننده کار کشته و قهرمان سال 2007 به تیم سائوبر پیوست.

کیمی رایکونن - شارل لکلرک (1)

کیمی رایکونن اولین بار در سال 2001 با تیم سائوبر به مسابقات فرمول یک وارد شد. رایکونن که اخیرا علاوه بر ثبت سریع ترین دور تاریخ فرمول یک، رکورد 100 مقام اول تا سومی را هم کسب کرد. رایکونن در سال 2007 توانست عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد. پس از آن کیمی از سال 2013 تاکنون در کسب مقام اولی با تیم فراری باز ماند. او در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: ببینید کی برگشته، حس خیلی خوبی است که به همان جایی که از آن شروع کردی برگردی. به این ترتیب کیمی رایکونن در قراردادی دو ساله به تیم سائوبر پیوست. Fred Vasseur رئیس تیم سائوبر اعلام کرده است که قصد دارد با کمک رایکونن، تیم سائوبر را به مراتب بالاتری برساند. شارل لکلرک، راننده 20 ساله تیم سائوبر هم که کار خود را از جوانان تیم فراری آغاز کرده بود، اکنون به تیم فرمول یک فراری پیوست. او توانست با تیم سائوبر در مسابقات فرمول 3 , فرمول 2 عنوان قهرمانی را کسب کند و به فرمول یک برسد. اکنون تیم فراری با جایگزین کردن کیمی رایکونن با تجربه با لکلرک جوان به فکر آینده ای بهتر است. باید دید که تصمیم تیم فراری در به خدمت گرفتن راننده ای جدید می تواند کارساز باشد یا خیر.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لندو نوریس، راننده 18 ساله به تیم فرمول یک مک لارن پیوست

کیمی رایکونن رکورد سریع ترین دور تاریخ فرمول یک را شکست!

گزارش فرمول یک بلژیک / پیروزی فتل و تصادف وحشتناک لکرلک و آلونسو

برچسب‌ها : فرمول یک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی