پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنیز خودرو

مدیران دنیز خودرو ایرانیان فرار کردند

به دنبال فرار مدیران شرکت دنیز خودرو ایرانیان، ۲۰۰نفر از خریداران خودروهای این شرکت در خیابان شریعتی تهران و مقابل آن تجمع کردند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو: و به نقل از پرشین خودرو؛ به گفته برخی خریداران و مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان، این شرکت از خردادماه امسال نسبت به پیش فروش […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

به دنبال فرار مدیران شرکت دنیز خودرو ایرانیان، ۲۰۰نفر از خریداران خودروهای این شرکت در خیابان شریعتی تهران و مقابل آن تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو:

و به نقل از پرشین خودرو؛ به گفته برخی خریداران و مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان، این شرکت از خردادماه امسال نسبت به پیش فروش خودروهای عمدتا وارداتی اقدام کرده و امروز پس از وعده های فراوان برای تحویل این خودروها، متواری شده اند.

براساس این گزارش، این ۲۰۰ خریدار شرکت مذکور شکایت خود را به دادسرای خیابان مطهری(خ مطهری خ شهید علی اکبری) در تهران برده اند.

متقاضیان و خریداران اعلام می کنند که متولیان شرکت مذکور به بهانه تعویض محل کار هر روز وعده جدیدی می داده اند و حال مشخص شده است که آنها متواری شده اند.

در پایان این تجمع، مالباختگان خواستار برخورد قاطع دولت و قوه قضاییه با متخلفان شدند تا هرچه سریعتر دستگیر و ضمن بازپس گیری پول مردم به سزای اعمالشان رسیدگی شود.

 

دنیز خودرو خودروهای مشتریان را زودتر از موعد تحویل داد

توقف ثبت سفارش فقط به زیان مصرف کننده

پلمب شرکت رامش خودرو به دست دستگاه قضایی

کلاهبرداری با فروش آنلاین خودرو

کلاهبرداری میلیاردی با وعده های وسوسه انگیز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی