پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوانی تویوتا (2)

فراخوانی 2.4 میلیون دستگاه توسط تویوتا / ریپ زدن عامل اصلی فراخوانی

کمپانی تویوتا یکی از قابل اعتماد ترین برند های خودروسازی در جهان است. اما این کمپانی همیشه سهم قابل توجهی در فراخوانی خودروها داشته. اکنون تویوتا در جدید ترین فراخوانی خود، تعداد 2.4 میلیون دستگاه از خودروهای هایبریدی خود را فراخوانی کرده است. ماه گذشته کمپانی تویوتا تعداد 1 میلیون دستگاه CH-R و پریوس را […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

کمپانی تویوتا یکی از قابل اعتماد ترین برند های خودروسازی در جهان است. اما این کمپانی همیشه سهم قابل توجهی در فراخوانی خودروها داشته. اکنون تویوتا در جدید ترین فراخوانی خود، تعداد 2.4 میلیون دستگاه از خودروهای هایبریدی خود را فراخوانی کرده است.

فراخوانی تویوتا (3)

ماه گذشته کمپانی تویوتا تعداد 1 میلیون دستگاه CH-R و پریوس را فراخوانی کرده بود. در سال 2014 هم کمپانی تویوتا 2 میلیون دستگاه را به علت ایراد در سیستم Failsafe فراخوانی کرده بود. این فراخوان شامل خودروهای پریوس، پریوس V و Aurus که بین سال های 2008 تا 2014 تولید شده اند می شود. از این تعداد 1.25 میلیون دستگاه در ژاپن، 830 هزار دستگاه در آمریکای شمالی (807 هزار دستگاه در آمریکا) و 290 هزار دستگاه در اروپا فروخته شده بود.

فراخوانی تویوتا (1)

همانند فراخوان سال 2014، جدیدترین فراخوانی هم شامل ریپ زدن و رفتن به حالت Falisafe می شود. به گفته کمپانی تویوتا، در برخی حالات ممکن است که خودرو به حالت Failsafe وارد نشود. اما در غیر اینصورت خودرو با افت قدرت مواجه خواهد شد و در حالی که ترمز ها و فرمان هیدرولیک به درستی کار می کنند، ریسک وقوع تصادف بالاتر می رود. کمپانی تویوتا یک آپدیت نرم افزاری جدید برای خودروهای هایبریدی خود در نظر گرفته که به محض آماده شدن مشتریان را خبردار می کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز G65 به علتی عجیب فراخوانی شد!

فراخوان جدید کیا و هیوندای جهت خرابی سیستم ایربگ

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی