پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

JAC S3-1

9+1 دلیل برای انتخاب جک S3

بازار خودروهای کراس اوور در چند سال اخیر بسیار متنوع شده تا جایی که خریدار را گیج می کند. از طرفی افزایش قیمت خودروهای وارداتی و گران شدن کراس اوورهای بزرگ تر چینی، بیشتر خریداران را به سمت کراس اوورهای جمع و جورتر سوق داده که علاوه بر بهره بردن از شکل و شمایل خودروهای […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

بازار خودروهای کراس اوور در چند سال اخیر بسیار متنوع شده تا جایی که خریدار را گیج می کند. از طرفی افزایش قیمت خودروهای وارداتی و گران شدن کراس اوورهای بزرگ تر چینی، بیشتر خریداران را به سمت کراس اوورهای جمع و جورتر سوق داده که علاوه بر بهره بردن از شکل و شمایل خودروهای شاسی بلند، قابلیت های شهری تری دارند و برای رفت و آمدهای روزمره مناسب به نظر می رسند. یکی از این گزینه ها جک S3 است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

S3 کراس اوور کامپکت جک به شمار می رود که در راستای تکمیل سبد محصولات این خودروساز چینی به ایران آمده و توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود. محصولات جک میان دیگر خودروهای چینی بازار ایران، طرفدار قابل توجهی دارند و S3 نیز با تکیه بر همین پیشینه مناسب و فروش قابل توجه برادر بزرگ ترش یعنی مدل S5 به کشورمان آمده است. در اینجا مروری بر دلایلی که باعث می شوند در این بازار متنوع جک S3 را برگزینید داریم.

طراحی پخته تر از رقبا یکی از مزیت های رقابتی جک S3 به شمار می رود. این کراس اوور جمع و جور ظاهری متناسب دارد که بر خلاف سایر هم وطنانش زود خسته کننده نمی شود. همچنین شباهت با خودروهای کره ای از جمله هیوندای توسان باعث می شود ارتباط بهتری با چهره S3 برقرار کنید.

JAC S3

کیفیت مناسب متریال به کار رفته در کابین همان چیزی است که نظر افراد مشکل پسند را به خود جلب می کند. با توجه به کیفیت دلچسب مونتاژ قطعات باید گفت کابین S3 به این زودی ها به سر و صدا نمی افتد.

 

امکانات متنوع و کاربردی یکی از مهمترین اولویت های خریداران ایرانی به شمار می رود. جک S3 از این نظر خریدار را راضی می کند. سانروف برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، آیینه ها و شیشه های برقی، خروجی برقی 12 ولت، سنسور نور (روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها)، کلیدهای تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، کروز کنترل، سنسور دنده عقب، کنترل فشار باد تایرها TPMS و سیستم صوتی مجهز به 6 اسپیکر، پوشش چرمی صندلی ها و فرمان با دوخت قرمز رنگ از مهمترین امکانات رفاهی S3 به شمار می روند.

جک s3

ابعاد جمع و جور جک S3 باعث می شود تا در عین تجربه لذت شاسی بلند سواری، مانورهای راحتی در شهرهای پرترافیک و شلوغ داشته باشید و برای پیدا کردن جای پارک به دردسر نیافتید. در حالی که سوار بر خودرویی هستید که نسبت به هاچ بک کراس های بازار بزرگ تر است و آن حس مصنوعی را القاء نمی کند.

ابعاد جک S3

طول: 4325 میلی متر
عرض: 1765 میلی متر
ارتفاع: 1660 میلی متر
فاصله میان 2 محور: 2560 میلی متر
وزن: 1250 کیلوگرم

JAC S3

فضای جادار کابین و صندوق بار علی رغم ابعاد جمع و جور بدنه، نکته ای است که نظر خانواده های چند نفره که زیاد سفر می کنند را به خودش جلب می کند. صندوق بار 600 لیتری جای هیچ گله ای را باقی نمی گذارد. فضای پا در صندلی های جلو و عقب مطلوب است و برای داشتن فضای بیشتر بار، می توانید صندلی های ردیف عقب را بخوابانید.

حساسیت کمتر پیشرانه نسبت به موتورهای توربو یکی از ویژگی هایی است که افراد محافظه کار را به جک S3 علاقه مند می کند. شاید ابتدا تصور کنید برخوردار نبودن پیشرانه از توربوشارژ باعث می شود توان کمتری از رقبا در اختیار داشته باشید. اما همین اتفاق باعث می شود هر روز با مشکلات بنزین کم کیفیت داخلی دست و پنجه نرم نکنید و استرسی برای به تعویق افتادن تایم تعویض روغن و سرویس خودرو نداشته باشید.

تست تصادف جک S3

ایمنی مناسب یکی دیگر از ویژگی های رقابتی جک S3 به شمار می رود. 46 درصد بدنه از ورق های فولادی محکم و 33 درصد آن از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است. جک S3 از ایربگ راننده و سرنشین جلو بهره می برد و به سیستم های کمکی در رانندگی همچون ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، کنترل ESC و سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی HAC مجهز شده است.

جک S3 در تست های تصادف موسسه ایمنی C-NCAP موفق شده 5 ستاره را در کارنامه خود ثبت کند.

سواری نرم تر از رقبای هم کلاس و هم قیمت، ویژگی است که سرنشینان را به جک S3 علاقه مند می کند و باعث می شود در مسافرت های طولانی احساس خستگی نکنید. تعلیق S3 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع میل پیچشی نیم مستقل است.

خدمات پس از فروش مناسب و شبکه تامین قطعات یکی از مهمترین مواردی است که در کنار تمام ویژگی های یک خودرو اهمیت پیدا می کند. کرمان موتور امتحانش را در این زمینه پس داده و محصولات جک بر خلاف بعضی خودروهای چینی در بازار ایران، خریداران شان را در تعمیرات و خدمات پس از فروش به دردسر نیانداخته اند.

عرضه منظم و شرایط فروش ارائه شده از سوی کرمان موتور، کار را برای خرید جک S3 آسان تر از خودروهای رقیب می کند. در شرایطی که بیشتر خودروهای پرطرفدار در بازار عرضه نمی شوند، کرمان موتور با در نظر گرفتن شرایط فروش متنوع برای S3، خرید این کراس اوور دوست داشتنی را آسان کرده است.

JAC S3

مشخصات فنی جک S3

موتور مجهز به سیستم VVT و سیستم انژکتور چند نقطه ای، 4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور: 1590 سی سی
قدرت: 107 اسب بخار در 6000 دور
گشتاور: 155 نیوتن متر در 3500 تا 4500 دور
گیرباکس CVT، استاندارد یورو 5
حجم مخزن سوخت: 45 لیتر
مصرف سوخت: 6 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر
حجم مخزن سوخت: 45 لیتر
وزن: 1250 کیلوگرم

امکانات جک S3

ایربگ راننده و سرنشین جلو-آیینه های جانبی برقی-کنترل فشار باد چرخ ها-کامپیوتر سفری-تهویه مطبوع اتوماتیک-صندلی های چرمی-سیستم کنترل پایداری الکترونیکی-سنسور پارک عقب-سانروف برقی-سیستم کنترل ایستایی در سربالایی-سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو-چراغ های روشنایی در روز-چراغ های اتوماتیک جلو-تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان

کاتالوگ جک S3

کاتالوگ جک S3

کرمان موتور از فردا شرایط فروش جک S5 و S3 را آغاز می کند + جدول

برقراری ارتباطی نزدیک با خودرو در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

ستاره یا عقاب؟ مقایسه جک J4 و فاو بسترن B30

جک و پیکاپ جهانی! / جک T6 در میان برترین پیکاپ های صادراتی چین

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

فرزند مترقی جک در یک قدمی بازار/ بررسی فنی جک S7 در آستانه ورود به ایران

لیفان X50 و X60 روی نردبان افزایش قیمت + جدول تغییرات قیمت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی