پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استیشن فولکس

استیشن فولکس ، با تیونینگ اسپرت می شود

JMS ، یک شرکت تیونینگ خودرو  است که بیشتر به سراغ خودروهای خاصی می رود که کمتر توسط تیونرهای دیگر انتخاب شده باشدند. JMS بعد از اتمام پروژه ب ام و سری 5 ، به سراغ استیشن فولکس واگن ، پاسات واریانت (Variant)  رفت ، مدلی که زیاد هم از زمان عرضه آن نمی گذرد. […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴

JMS ، یک شرکت تیونینگ خودرو  است که بیشتر به سراغ خودروهای خاصی می رود که کمتر توسط تیونرهای دیگر انتخاب شده باشدند. JMS بعد از اتمام پروژه ب ام و سری 5 ، به سراغ استیشن فولکس واگن ، پاسات واریانت (Variant)  رفت ، مدلی که زیاد هم از زمان عرضه آن نمی گذرد.

در مرحله اول این شرکت یک سری بروزرسانی هایی را برای طراحی ظاهری این استیشن در نظر گرفت تا بتواند به طور کامل این پروژه خود را نیز ،خاص و دیدنی کند .

این تغییرات مختصر در جلوی خودرو شامل : چرغ‌های اصلی پیشانی، ولی با قاب داخلی تاریک‌تر، جلوپنجره‌ای اصلاح شده با حذف ستون‌های عمودی داخلی آن که حالا خیلی بهتر از قبل شده و بزرگ‌ترین آن هم شامل نصب یک بامپر در زیر سپر جلو می‌شود که علاوه بر مبحث آیرودینامیکی، به زیباتر شدن و اسپرت‌تر جلوه دادن چهره خودرو کمک کرده‌اند.

استیشن فولکس

همچنین برای بیشتر شدن این خصوصیت ، شرکت تیونینگ دو جفت رینگ 19 اینچی آلیاژی اسپرت با لاستیک‌های باریک خودروهای اسپرت و یک سیستم تعلیق اسپرت با کاهش ارتفاع 40 میلی متری برای محور عقب و کاهش ارتفاع 50 میلی متری برای محور جلو و دست آخر هم یک سیستم اگزوز اسپرت را در نظر گرفته که با گردشی 180 درجه‌ای، باعث شده که یک خودروی استیشن خانوادگی با چهره‌ای کاملا اسپرت ظاهر شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی