پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک

حمایت سایپا یدک از قطعه سازان داخلی

مدیرعامل سایپا یدک گفت: قطعه سازان داخلی از ظرفیت های فراونی در تولید قطعات با کیفیت برخوردارند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانیم. پس از فروش، فرآیند برنامه‌ریزی، تأمین و توزیع قطعات به نحوی شكل می‌گیرد كه قطعه در كمترین زمان ممكن برای پوشش نیاز شبكه در اختیار مشتری قرار گیرد. مدیرعامل سایپا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

مدیرعامل سایپا یدک گفت: قطعه سازان داخلی از ظرفیت های فراونی در تولید قطعات با کیفیت برخوردارند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانیم. پس از فروش، فرآیند برنامه‌ریزی، تأمین و توزیع قطعات به نحوی شكل می‌گیرد كه قطعه در كمترین زمان ممكن برای پوشش نیاز شبكه در اختیار مشتری قرار گیرد.

مدیرعامل سایپا یدک با بیان اینكه در كنار رسالت خدمات، برای تحقق اهداف تجاری شركت نیز اقدامات جدی و مؤثری جهت ارتقاء زنجیره تامین و فرآیند بازرگانی قطعات انجام شده است، افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد و در این زمینه اقدامات موثری برای رشد و ارتقاء كیفی قطعات در حال تامین، صورت پذیرفته است به نحوی كه قطعات الزاما می‌بایست بر اساس استانداردهای مورد تائید تامین شوند.

مدیرعامل سایپایدک به تاثیر تحریم‌ها بر واردات قطعات یدكی اشاره كرد و گفت: با وجود مشكلات عدیده ناشی از تحریم‌های یك‌جانبه در حوزه مبادلات بانكی بین‌المللی، حمل و نقل و سایر حلقه‌های زنجیره تامین خارجی، تلاش می کنیم با پیش‌بینی‌های لازم، به كارگیری توان كارشناسی و ارائه راهكارهای خلاقانه، عمده تهدیدهای این مسیر را به فرصت تبدیل كرده و از توان تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم.

نارضیاتی از نحوه فروش، پای سازمان بازرسی را به خودروسازان بزرگ باز کرد

حضور سایپا و زیر مجموعه هایش در سیزدهمین نمایشگاه قطعات

فروش ویژه قطعات ایویکو توسط زامياد

شرایط پیش فروش نقدی تیبا اعلام شد (موعد تحویل تابستان 98)

تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک

شبکه خدمات پس از فروش سایپا ارتقاء می یابد

مدیرعامل سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد/ با بهبود شرایط تولید بدعهدی های اخیر جبران می‌شود

پناهی مدیرعامل سایپا یدک شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی