پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی چری آریزو6

جدیدترین محصول چری در ایران رونمایی شد+ اعلام قیمت چری آریزو6

شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری در ایران، شب گذشته از جدیدترین محصول این خودروساز چینی در هتل استقلال تهران رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو چری آریزو6 که پیش تر توسط جوان خودرو برای نخستین بار در ایران مورد تست و بررسی چند روزه در انواع جاده های شهری […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری در ایران، شب گذشته از جدیدترین محصول این خودروساز چینی در هتل استقلال تهران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

چری آریزو6 که پیش تر توسط جوان خودرو برای نخستین بار در ایران مورد تست و بررسی چند روزه در انواع جاده های شهری و بین شهری قرار گرفته بود، شب گذشته در هتل استقلال تهران رونمایی شد. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، اصحاب رسانه، نمایندگان برتر و جمعی از مدیران صنعت خودروسازی و رئیس انجمن خودروسازان برگزار شد.

رونمایی چری آریزو6

 

پیش از آغاز مراسم رونمایی، مسئولان شرکت مدیران خودرو در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ دادند. آقای بهرام شریعت (رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو) ، آقای شو (قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو)، آقایان حسین و علی شریعت از اعضای هیئت مدیره مدیران خودرو، آقای مهندس گرمان (مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو) و آقای اکبری معاون فروش مدیران خودرو در این نشست خبری حاضر شدند.

رونمایی چری آریزو6

مسئولان مدیران خودرو در این نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگارانف به سابقه 15 ساله فعالیت مدیران خودرو اشاره کرده و از 10 مدلی که در این سال ها از سوی این شرکت به بازار عرضه شده یاد کردند. از سال 2015 نیز که برند چری به سبد مدیران خودرو اضافه شده، این شرکت به طور متوسطف هر سال 2 محصول جدید در ایران معرفی کرده است.

مدیران خودرو با اعتمادی که از سوی 400 هزار مشتری خود دریافت کردهف به پیش رفتن در این مسیر امیدوار است و علی رغم شرایط رکودی که در حال حاضر به بازار خودرو حاکم است، با ممنوعیت واردات خودرو و ایجاد خلائی که در بازار این خودروها به وجود آمدهف با عرضه اریزو6 قصد دارد به تقاضای خالی در بازار خودروهای متوسط رو به لوکس پاسخ دهد.

این رونمایی در شرایط فعلی صنعت خودرو که هر روز با خبرهای ناخوشایندی همراه استف می تواند امیدبخش باشد. همچنین بهرام شریعت در مورد حضور برند چری در ایران گفت، علی رغم خروج بسیاری از شرکت های خودروسازی از ایران، چری هیچ برنامه ای برای خروج از بازار کشورمان ندارد و حضورش به صورت دائمی خواهد بود. مدیران خودرو نیز علی رغم شرایط سخت فعلیف هیچ یک از برنامه هایی که در گذشته استارت زده بود را کنسل نکرده و همچنان آن ها را پیگیری می کند. اما شاید سرعت اش نسبت به قبل کمتر باشد.

تولید چری آریزو6 در کارخانه جدید مدیران خودرو با داخلی سازی 20 درصدی آغاز شده و در سال آینده مدیران خودرو برنامه دارد به لطف همکاری با تامین کنندگان داخلی و همکاری با تامین کنندگان جدید، حجم داخلی سازی بعضی محصولات جدید خود را تا 40 درصد نیز افزایش دهد. این در حالی است که در منطقه تجاری ارگ جدیدف شرکتی مشترکی برای ساخت قطعات نیز تاسیس شده است.

مدیران خودرو در این مراسم نسخه تولید داخل آریزو6 را به نمایش گذاشت. آریزو6 که یکی از جدیدترین خودروهای چینی به شمار می رود و از تکنولوژی بالایی برخوردار است، در کارخانه جدید مدیران خودرو به تولید می رسد و جالب اینجاست که مدل تولید داخل تفاوت خاصی با نمونه های وارداتی که برای تست و بررسی به ایران آمده بودند ندارد.

رونمایی چری آریزو6

چری آریزو6 در رده ای میان سدان های نیمه لوکس و سدان های متوسط جای می گیرد. از طراحی جذاب کابین و بدنه آن که با الهام از معروف ترین خودروهای جهان شکل گرفته می توان به مهمترین ویژگی مثبت اش اشاره کرد. همچنین این خودرو پیشرانه توانمندی دارد و به لطف بهره بردن از توربوشارژر، علی رغم حجم کم (1.5 لیتری)، 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. همچنین این پیشرانه با نسل جدید گیرباکس cvt چری جفت می شود. گیرباکسی فوق العاده پیشرفته که 9 دنده مجازی دارد.

چری آریزو6 سدانی جادار با امکاناتی متنوع است که در راستای پر کردن جای خالی خودروهای خارجی، که واردات شان ممنوع شده و قیمت هایشان سر به فلک کشیده به بازار امده و پیش بینی می شود استقبال مناسبی از آن به عمل آید.

اعلام قیمت چری آریزو6

مدیران خودرو طی این مراسم قیمت چری آریزو6 را نیز اعلام کرد. قیمت این خودرو تازه وارد در بازار ایران 289 میلیون و 700 هزار تومان در نظر گرفته شده و طبق گفته مسئولین این شرکت، فعلا به صورت نقدی عرضه می شود. همچنین در این مراسم به اولین خریداران آریزو6 نیز هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد. آریزو6 با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری چری عرضه شده و به خریدار سرویس 2 ساله رایگان نیز اهدا می شود.

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

کارخانه جدید مدیران خودرو، میزبان خط تولید چری آریزو6

اتوخسروانی برای اولین بار چری آریزو6 را به نمایش عمومی در آورد + عکس

آریزو6 ، تجلی پیشرفت چینی ها در صنعت خودروسازی/ بررسی جدیدترین محصول چری پیش از عرضه در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی