پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندارد آلایندگی-مگاموتور

پیشرانه خانواده پراید استاندارد یورو5 را کسب کرد

در راستای عمل به مصوبه دولت محترم و با عنایت به ضرورت تولید خودروهای پاک و منطبق بر استانداردهای آلایندگی، شرکت مگاموتور سايپا موفق به اخذ استاندارد یورو 5 و مصرف سوخت خودروهای خانواده ایکس 100 و ایکس200 ( خانواده تیبا، ساینا و پراید ) شد. معاون تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور با اعلام اين […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

در راستای عمل به مصوبه دولت محترم و با عنایت به ضرورت تولید خودروهای پاک و منطبق بر استانداردهای آلایندگی، شرکت مگاموتور سايپا موفق به اخذ استاندارد یورو 5 و مصرف سوخت خودروهای خانواده ایکس 100 و ایکس200 ( خانواده تیبا، ساینا و پراید ) شد.

معاون تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور با اعلام اين خبر خاطرنشان كرد: پس از انجام تست آلایندگی خودرو به صورت غیر رسمی و حصول اطمینان از رسیدن به هدف, به منظور اخذ تاییدیه رسمی از مراجع ذی صلاح، آزمون های موردنظر با حضور بازرسان سازمان استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست در موسسه استاندارد و کنترل کیفیت، اجرا و تاییدیه رسمی استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت به صورت رسمي اخذ شد.

بابک حجری تصريح كرد: پس از اجرای تحریم های ظالمانه بر علیه صنعت خودروسازی کشور و قطع همکاری شرکت های خارجی، یکی از دغدغه های مهم در صنعت خودروسازی ارتقاء سطح استانداردها، به ويژه استانداردهای آلایندگی مطابق با مصوبه هیأت دولت است.

وي گفت: معاونت تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور، تیمي تخصصي با هدف جبران کاستی های ایجاد شده ناشی از عدم همکاری شرکای خارجی در این حوزه تشكيل داد و با تلاش متخصصان و ارائه راهکارهای جایگزین، شركت مگاموتور سايپا توانست آزمون‌های اخذ استاندارد یورو 5 و مصرف سوخت را با موفقیت پشت سر بگذارد و نتیجه مطلوب را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اخذ كند.

معاون تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور افزود: اين موفقيت نشان از عزم جدي گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروهای پاک و سازگار با محیط زیست است.

وي تصريح كرد: در شرایط تحریم که قدرت های جهانی تلاش خود را بر توقف صنعت خودروسازی کشور متمرکز کرده اند، این موفقیت ها که در سایه تلاش و همت کارشناسان متخصص شرکت مگاموتور به دست آمده، مؤید آن است که گروه خودروسازي سايپا می تواند علاوه بر حفظ روند تولید، شاهد ارتقاء و پیشرفت محصولات خود مطابق با استانداردهای جهانی باشد.

تمام سیتروئن C3 های سایپا به مشتریان تحویل می شود (ابلاغ وضعیت C3 های ثبت نامی تا عصر امروز)

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با اعضای هیئت مدیره کانون نمایندگان

عقب نشینی سایپا از افزایش قیمت محصولاتش/ قیمت خانواده پراید، چانگان و آریو اصلاح شد

زامیاد با محصولات تجاری جدید، سهم خود را از بازار افزایش می دهد

گفتگوي نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در نشست هاي مختلف با مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی