پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده های مسدود

آغاز بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی توصیه می شود که هنگام تردد در محورها نکات ایمنی از جمله فاصله طولی مناسب را رعایت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی توصیه می شود که هنگام تردد در محورها نکات ایمنی از جمله فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهارکرد: هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات محور کرج – چالوس هستیم. همچنین بارش باران در بیشتر محورهای استان‌های البرز و شرق تهران و محور هراز استان مازندران مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران و برف به رانندگان توصیه می‌کنیم که هنگام تردد در محورهای مواصلاتی نکات ایمنی از جمله فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

به گفته وی سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اعلام شماره تلفن ٨٨٢55555 گفت: شهروندان قبل از آغاز تردد در محورهای مواصلاتی حتما از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی/ انسداد محور کرج-چالوس تا اطلاع ثانوی

کاهش 8.9 درصدی تردد خودرو ها نسبت به روز گذشته

ممنوعیت تردد تاکسی های فاقد پلاک تهران در پایتخت

افزایش 3.2 درصدی تردد در محور های برون شهری

کاهش ۱.۶ درصدی تردد نسبت به روز قبل/ ممنوعیت تردد در ۲۶ محور به دلیل مداخلات جوی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی