پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

ایستگاه مترو امام حسین در مراحل پایانی ساخت

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط 6 از روند پیشرفت پروژه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) (تقاطع بین خطوط 2 و 6) بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در راستای تسریع و تکمیل اقدامات ساختمانی؛ فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله برقی، تهویه، نصب تابلو‌های برق، هواساز‌ها و هواکش‌ها نیز باید به نحوی انجام شود که برای زمان تعیین شده طی چند ماه آینده ایستگاه برای بهره برداری و خدمت رسانی به شهروندان آماده شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در این بازدید تاکید کرد تا هر چه زودتر نصب تابلو‌ها و پست‌های برق ایستگاه تکمیل شده و ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط 2 و خط 6 مترو برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این ایستگاه تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 انجام می‌شود، تصریح کرد: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

به منظور پشرفت سریع عملیات اجرایی این ایستگاه، بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ازکارگاه مذکور که در مراحل تکمیل و آماده سازی برای بهره برداری قرار دارد، به طور مستمر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پیشرفت 99 درصدی بخش ساختمانی ایستگاه محمدیه خط 7 مترو

قیمت بلیت متروی تهران تغییر کرد

9 کیلومتر از خط 6 مترو افتتاح می شود

خدمات مترو تهران برای راهپیمایی 13 آبان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی