پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_tiggo_5_چری_تیگو 5

قیمت تیگو 5 شگفت انگیز خواهد بود.

مدیرعامل مدیران خودرو میگوید از شنیدن قیمت تیگو 5 شگفت زده خواهید شد. به گفته این مسئول تیگو 5 از لحاظ قیمت و کیفیت محصولی رقابتی خواهد بود. مدیرعامل مدیران خودرو معتقد است، تیگو ۵ محصول جدید این شرکت با قیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه خواهد شد؛ قیمتی که بعد از اعلام به‌طور حتم […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

مدیرعامل مدیران خودرو میگوید از شنیدن قیمت تیگو 5 شگفت زده خواهید شد. به گفته این مسئول تیگو 5 از لحاظ قیمت و کیفیت محصولی رقابتی خواهد بود.

مدیرعامل مدیران خودرو معتقد است، تیگو ۵ محصول جدید این شرکت با قیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه خواهد شد؛ قیمتی که بعد از اعلام به‌طور حتم موجب شگفت‌زدگی کارشناسان و از سوی دیگر خریداران خواهد شد.

    ژنگ همچنین از آغاز فروش این محصول را تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد و افزود: این خودرو هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر قیمت می‌توانند رقیب بسیاری از خودروهای داخلی، چینی و حتی کره‌ای باشد.
    وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه شرکت مدیران خودرو به‌عنوان شریک تجاری شرکت چری قصد دارد تا در آستانه 10 همین سال تأسیس خود این شاسی‌بلند لوکس را به بازار معرفی کند تصریح کرد: شک نداشته باشد این شرکت برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را برای این محصول در نظر گرفته است که به‌زودی  اعلام خواهد شد.

    تیگو 5 در نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی می شود.

    چری Tiggo5 اتوماتیک، شاسی بلند جدید مدیران خودرو، در راه بازار ایران

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی