پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روز صنعت صحبت ظریف

تقدیر از صنعتگران برتر در روز ملی صنعت و معدن / تقویت تولید، راهکار فوری شرایط امروز

در مراسم روز ملی صنعت و معدن ، با حضور ظریف وزیر امور خارجه و رحمانی وزیر صنعت از صنعتگران و  معدن کاران برتر تقدیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در مراسم روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۸

در مراسم روز ملی صنعت و معدن ، با حضور ظریف وزیر امور خارجه و رحمانی وزیر صنعت از صنعتگران و  معدن کاران برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در مراسم روز ملی صنعت و معدن که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و رضا رحمانی وزیر صنعت از صنعتگران برتر تقدیر شد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به نقش صنعت در وضعیت امروز کشور گفت: فشارهایی که آمریکا امروز به کشور وارد کرده به علت ضعف ایران و قدرت آنان نیست. با اجرایی شدن برجام ایالات متحده در حالت ضعف مستمر قرار گرفت. امروز آمریکا با تنها حربه خود یعنی اقتصاد به جنگ با ایران آمده است، در وضعیت میدانی امروز ایران در نقطه ضعف قرار ندارد.

ظریف با بیان اینکه امروز دلار در حال تضعیف بوده گفت: استفاده افراطی دلار باعث شد نزدیکترین متحدان آمریکا از آن فاصله بگیرند. کشورهای مختلف مانند ترکیه، روسیه، چین و حتی امارات تصمیم گرفته اند نقش دلار را در اقتصاد خود کاهش دهند.

وزیر امروز خارجه راهکار فوری امروز را تقویت تولید دانست و بیان کرد: با رونق تولید می توان در برابر فشارهای اقتصادی آمریکا به خوبی مقاومت کرد.

ظریف در پایان گفت: همانگونه که در جنگ نظامی هشت ساله تسلیم زور نشدیم امروز هم با افزایش قدرت خود در بخش صنعت تسلیم نخواهیم شد و به دنیا خواهیم آموخت با زبان احترام با ایرانی سخن بگویند.

انتهای پیام/

پیام مدیرعامل سایپا به مناسب روز ملی صنعت و معدن/ لزوم همکاری و همدلی تمام بخش ها برای مقابله با تحریم ها

تولید بیش از 20 خودرو جدید در دولت یازدهم/همایش روز ملی صنعت و معدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی