پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

استفاده از کارت سوخت جایگاه داران محدود می شود

به گفته ی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در کل کشور در هر بار سوختگیری 30 لیتر خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با هدف انضباط دادن و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مصرف بنزین به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در کل کشور در هر بار سوختگیری 30 لیتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با هدف انضباط دادن و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مصرف بنزین به تصویب رسید و از نهم خردادماه اطلاع‌رسانی آن آغاز و مقرر شد که ابتدا این طرح در چهار کلان شهر تهران، کرج، اصفهان و تبریز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی شود.

این طرح از ۲۲ مرداد ماه از به طور رسمی آغاز شد، البته این در شرایطی است که هنوز افرادی هستند که موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند اما آن‌ طور که شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده است، متقاضیانی که برای صدور کارت المثنی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کرده‌اند مطمئن باشند کارت آن‌ها صادر و به درب منازلشان ارسال خواهد شد.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر قبلی است، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه که از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند تنها نصف این میزان می‌توانند سوخت دریافت کنند.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

کاهش سقف میزان سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران

اتصال کارت سوخت به کارت های بانکی منتفی است

جزییاتی جدید برای ثبت نام کارت سوخت منتشر شد

دفاتر پست تهران، پنجشنبه و جمعه این هفته فعال است

پروانه هوشمند مانع سواستفاده از کارت سوخت تاکسیرانان می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی