پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو

همکاری شیر فرانسوی با دانگ فنگ چین در راستای احیای ساختار سرمایه گذاری

2 شرکت خودروسازی پژو-ستروئن و دانگ فنگ به منظور احیای ساختار سرمایه گذاری خود طرحی را آماده کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس اعلام روز پنج‌شنبه شرکت خودروسازی پژو، قرار است هزینه‌های فعالیت‌های مشترک این دو شرکت در کوتاه مدت کاهش یابد همچنین هدف‌گذاری برای افزایش فروش تا 400 هزار دستگاه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

2 شرکت خودروسازی پژو-ستروئن و دانگ فنگ به منظور احیای ساختار سرمایه گذاری خود طرحی را آماده کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس اعلام روز پنج‌شنبه شرکت خودروسازی پژو، قرار است هزینه‌های فعالیت‌های مشترک این دو شرکت در کوتاه مدت کاهش یابد همچنین هدف‌گذاری برای افزایش فروش تا 400 هزار دستگاه در هر سال تا سال 2025 تعیین شده است.

بر اساس اعلام شرکت خودروسازی دانگ‌فنگ پژوسیتروئن اتومبیلز که مقر اصلی آن در مرکز چین است، در برنامه‌های این سرمایه‌گذاری مشترک آمده است که نقطه سربه‌سری سود و هزینه این شرکت به تولید کمتر از 180 هزار دستگاه در سال 2019 و بین سال‌های 2020 و 2021 به تولید کمتر از 150 هزار دستگاه برسد.

این سرمایه‌گذاری مشترک که عمر آن به 27 سال می‌رسد، قصد دارد همه دارایی‌های بلااستفاده خود را کنار گذارد، منابع تولید خود را بهبود بخشد و کارآیی سیستم خود را ارتقا دهد. علاوه بر این قرار است تولید مدل‌های جدیدی در چین راه‌اندازی شود.

هدف این است تا فروش آن بین سال‌های 2020 تا 2021 به حدود 250 هزار دستگاه و تا 2025 به 400 هزار دستگاه در سال برسد.

انتهای پیام/

روند فروش شیر فرانسوی، نزولی شد

میزان فروش پژو – سیتروئن 12.8 درصد کاهش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی