پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساخت مترو

مترو تهران 11 خط خواهد شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پور سید آقایی معاون حمل و نقل و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت در خصوص مترو تهران بیان کرد: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود.

وی در این راستا اشاره کرد: در خصوص خطوط حومه‌ای منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت اشتباه بود و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایستگاه صادقیه تهران تشریح کرد: خط مترو صادقیه به کرج قرار بود از بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان است.

به گفته وی اصل بر این است که افرادی که قصد ورود از شهر‌های حومه‌ای مثل کرج به تهران را دارند باید به طور مستقیم به مقصد برسند در حالی که هم اکنون فرد در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شده و مدام در حال تغییر ایستگاه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود و اساسا طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران که به صورت اکسپرس (سریع و سیر) است مبتنی بر تمام اصول علمی حمل و نقل ریلی در دنیا است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اولین پله برقی ساخت داخل در مترو راه اندازی شد

بلیت قطار حومه با کارت‌بلیت‌های مترو یکسان‌سازی می‌شود

تجهیز مترو به امکانات رفاهی جدید

مترو فرودگاه امام خمینی فردا افتتاح می شود

پذیرش مسافر خط ۵ مترو تهران در روزهای جمعه

ایستگاه مترو شاهد از امروز پذیرش مسافر ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی