پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو-ام وی ام-چری

مدیریت و برنامه ای مدون، عامل موفقیت مدیران خودرو در شرایط بحرانی فعلی

صنعت خودروسازی به عنوان صنعتی مولد در کشور یکی از اهداف تحریم های یکجانبه آمریکا بود. همواره ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بالا از مزیت های اصلی این صنعت بوده، اما در این بین شرکت مدیران خودرو با کار و تلاش مستمر و مدیریت مناسب توانست تا کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه دهد. […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

صنعت خودروسازی به عنوان صنعتی مولد در کشور یکی از اهداف تحریم های یکجانبه آمریکا بود. همواره ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بالا از مزیت های اصلی این صنعت بوده، اما در این بین شرکت مدیران خودرو با کار و تلاش مستمر و مدیریت مناسب توانست تا کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

خروج برخی خودروسازان از صنایع خودروسازی کشور و ایجاد خلل در تامیین قطعات برای خودروهای موجود از جمله مشکلات فعلی، تحت تاثیر فشارهای آمریکا است این مشکلات تا جایی پیش رفت که حتی خودروهای ایرانی نیز در تامیین قطعات با مشکل مواجه شده اند.

همین امر سبب شد تا خودروسازان ایرانی نتوانند محصولات خود را طبق وعده داده شده تحویل  دهند.

اما شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی درست خود توانست در این مدت، خودروهای خود را با تحویل فوری و طبق وعده خود به مشتریان تحویل دهد و از ایجاد قیمت های کاذب در بازار جلوگیری کند.

اما از سوی دیگر، با ترک بسیاری از خودروسازان مشکلات متعددی در بخش خدمات پس از فروش و تامیین قطعات یدکی به وجود آمد که سبب بروز مشکل برای دارندگان این خودروها شد.

در این راستا هم شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی و مدیریت توانست تا قطعات را در حد مناسب در این شرایط بحرانی تامیین کند و بیشترین ارتقاء در سطح رضایت مندی خدمات پس از فروش در سال گذشته بر اساس ارزیابی سازمان استاندارد و کیفیت ایران متعلق به شرکت مدیران خودرو شود.

همچنین در ارزیابی های این سازمان در امر فروش و رسیدگی به شکایات مشتریان رتبه نخست را داشته که این خود نشان می دهد که در این شرایط بحرانی، شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقاء برند خود بوده است و نگاه به آینده داشته است.

انتهای پیام/

پنجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

شرایط فروش محصولات چری اعلام شد

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد

مقایسه پژو 2008 و چری تیگو7 / عاقبت نسیه فروشی!

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

چری تیگو5 شاسی بلندی مناسب خانواده ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی