پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرویس مدارس

اجرایی شدن 2 سامانه نظارتی بر سرویس مدارس تا پایان مهر ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: با توجه به استقبال رانندگان از سامانه سپند، 2 سامانه دیگر در راستای نظارت هرچه بیشتر بر سرویس مدارس تا پایان مهرماه عملیاتی خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: با توجه به استقبال رانندگان از سامانه سپند، 2 سامانه دیگر در راستای نظارت هرچه بیشتر بر سرویس مدارس تا پایان مهرماه عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) با استقبال خوبی از طرف رانندگان شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، روبرو شد، اظهار کرد: بنا به تقاضای مدارس و آموزش و پرورش تکلیف داشتیم شرکت‌های مجازی که می‌توانند در حوزه سرویس مدارس ارائه خدمت دهند و ناوگان استاندارد را مهیا کنند معرفی کرده و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی در این راستا اظهار کرد: حدود 5400 شرکت از سراسر کشور در فراخوان مربوطه شرکت کردند و در بررسی هایی که شهرداری ‌ها به عمل آوردند حدود 3000 شرکت مورد تایید و سپس در دسترس مدارس و آموزش و پرورش برای عقد قرارداد قرار گرفت.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تشریح کرد: اطلاعات حدود 70 هزار خودرو در سطح کشور در سامانه سپند مشخص شده است. البته تعداد این ناوگان بیشتر است اما برخی از شهرداری ها اطلاعاتی که در دست دارند را هنوز وارد این سامانه نکرده‌اند . انتظار می‌رود که با تکمیل اطلاعات شهرداری‌ها تعداد رانندگان افزایش یابد.همچنین در حوزه مدارس نیز تاکنون 30 هزار مدرسه در سراسر کشور اطلاعات خود را در سپند وارد کرده‌اند و همچنین مدارس باید قراردادهای خود را با پیمانکاران و شرکت‌ها دراین سامانه ثبت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به رونمایی از 2 اپلیکیشن مخصوص در حوزه سرویس مدارس توضیح داد: قصد داریم تا پایان مهرماه از 2 اپلیکیشن رونمایی کنیم.یکی از این اپلیکیشن‌ها مختص به والدین و رانندگان است. والدین به وسیله این اپلیکیشن والدین می‌توانند رفت‌وآمد فرزندانشان را رصد کرده و بر عملکرد خودرو و راننده نظارت کنند. اپلیکیشن دیگر نیز ویژه عوامل بازرسی شهرداری‌ها و مجموعه آموزش و پرورش است.در حقیقت این دو اپ کمک خواهد کرد تا بر کیفیت عملکرد سرویس مدارس اضافه کنیم.

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه استعلام بر خط سرویس مدارس به منظور نظارت بیشتر والدین

برخورد با توقف غیرمجاز در مقابل مدارس

اعمال قانون سرویس های مدارس با ظرفیت غیرمجاز

پذیرش خارج از نوبت تاکسی های سرویس مدرسه در مراکز معاینه فنی

کاهش 5 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در تیر ماه /ابلاغ طرح ترافیکی بازگشایی مدارس از سوی پلیس راهور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی