پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سئات لئون کوپرا ۲۹۰

محبوبیت بیشتر سئات لئون کوپرا ۲۹۰ با قدرت بیشتر

سئات لئون کوپرا یکی از هاچ‌بک‌های پر طرفدار می باشد که با مجموعه‌ای از تغییرات  در نسخه ۲۰۱۶ محبوب‌تر خواهد شد.توان کوپرا ۲۹۰ با افزایش ۱۰ اسب بخار نسبت به مدل ۲۸۰، به ۲۸۶ اسب بخار رسیده است.موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژی سئات که در زیر کاپوت گلف GTI و اشکودا Octavia VRS، هم قرار […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۴

سئات لئون کوپرا یکی از هاچ‌بک‌های پر طرفدار می باشد که با مجموعه‌ای از تغییرات  در نسخه ۲۰۱۶ محبوب‌تر خواهد شد.توان کوپرا ۲۹۰ با افزایش ۱۰ اسب بخار نسبت به مدل ۲۸۰، به ۲۸۶ اسب بخار رسیده است.موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژی سئات که در زیر کاپوت گلف GTI و اشکودا Octavia VRS، هم قرار گرفته، در مدل گیربکس دستی قادر است این ماشین را فقط در ۵.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. یک گیربکس شش سرعته DSG اتوماتیک هم برای آن در دسترس است که تنها ۰.۱ ثانیه کند‌تر عمل می‌کند. حداکثر سرعت هم به صورت الکتریکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

سئات لئون کوپرا ۲۹۰

سئات ، بعضی از مشخصات فنی  شامل : ترمزهای بزرگ‌تر و دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود هوشمند ( که در صورت لزوم می‌تواند ۱۰۰ درصد قدرت را به یک محور منتقل کند. )  را هم از گلف GTI عاریه گرفته است.به لطف کمک‌فنر و دامپر تطبیقی که به صورت ​​استاندارد بر روی آن قرار گرفته، امکان انتخاب حالت‌های رانندگی راحت و اسپرت هم وجود دارد و راننده می‌تواند سبک مورد نظر خود را انتخاب کند و فرمان متغیر سئات نیز در هنگام راندگی به سرعت پاسخ مناسبی ارائه خواهد داد. همچنین در هنگام پارک کردن میزان چرخش فرمان افزایش می‌یابد.

داخل کابین سئات لئون کوپرا هم ، به خوبی مشخصات فنی آن  می باشد و سیستم ناوبری، نور پس زمینه و صندلی‌های اسپرت با چرم آلکانترا، انتظار راننده را می‌کشند.

سئات لئون کوپرا ۲۹۰

کوپرا ۲۹۰ در مدل‌های سه و پنج درب هاچ بک و مدل اسپرت تورر عرضه خواهد شد و مصرف سوخت آن همراه گیربکس دستی، برابر ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. به لطف تقاضای پایین مشتریان، سئات فروش مدل ضعیف‌تر ۲۶۵ را در انگلیس متوقف کرده است. به‌طوری‌که در حال حاضر فقط لئون کوپرا‌های ۲۸۰ و ۲۹۰ جدید عرضه می‌شوند.

 سئات لئون کوپرا ۲۹۰

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی