پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ خودرو_جک j5_JAC J5_جی ای سی J5

مقایسه مختصر خودروهای 40 تا 80 میلیون بازار ایران

باوجود اينكه بازار خودروهای تا سقف 40 ميليون تومان، بيشتر در اختيار خودروهای وطنی است اما در رده قيمتی خودروهای 40 تا 80 میلیون بازار ایران ، اين خودروهای چيني هستند كه حرف هايي براي گفتن دارند و زورشان بر ايراني ها مي چربد! دليل آن هم چيزي نيست جز جديدتر بودن طراحي و امكانات […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۴

باوجود اينكه بازار خودروهای تا سقف 40 ميليون تومان، بيشتر در اختيار خودروهای وطنی است اما در رده قيمتی خودروهای 40 تا 80 میلیون بازار ایران ، اين خودروهای چيني هستند كه حرف هايي براي گفتن دارند و زورشان بر ايراني ها مي چربد! دليل آن هم چيزي نيست جز جديدتر بودن طراحي و امكانات بيشتر كه موجب مي شود در ميانه جدول و در بين ايراني ها و كره اي هاي بازار جاي گيرند.

در بين اين خودروها و در رده خودروهاي خانوادگي سايز متوسط جك J5 با توجه به ظاهر معقول تر خود نسبت به ديگر رقباي هموطنش و همچنين برخورداري از قيمت مناسب و شرايط خريد سهل تر از خوش اقبال هاي بازار است و جك S5 نيز با توجه به شباهت نسبي به هيونداي IX35 و بهره گيري از موتور قدرتمند توربو از چيني هاي مورد توجه بازار به حساب مي آيد. ضمن اينكه احتمالا ليفان X50 نيز با توجه به جثه جمع وجور و بهره گيري از گيربكس اتوماتيك از پرفروش هاي بازار خواهد بود. در بين هاچ بك‌هاي كوچك شهري هم كيا پيكانتو شرايطي بهتر از ديگر رقباي خود دارد.

جدول زير نگاهي است به مشخصات خودروهايي كه در اين رده عرضه ميشوند:

مشخصات فنی خودروهای 40 تا 80 میلیون در بازار ایران

قیمت بروز خودروهای بازار ایران

فروش نقدی و اقساطی میتو و جولیتا توسط آلفاموتور

ساینا تا یک ماه آینده ارائه می شود.

قیمت رنو ساندرو اعلام شد.

س

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی