پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

chery_tiggo_5_چری_تیگو 5

عرضه تیگو 5 با گارانتی استثنایی

مدیران خودرو تولیدکننده خودروهای سواری ام.وی.ام در کشور محصول لوکس خود را با برند چری و نام تیگو 5  روانه بازار خواهد کرد. عرضه تیگو 5 با گارانتی استثنایی صورت خواهد گرفت. در ساخت این خودروی اس.یو.وی جدید و زیبا از حضور تیم طراحی و مهندسی خبره اروپایی که در تولید خودروهایی چون مرسدس بنز، […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۴

مدیران خودرو تولیدکننده خودروهای سواری ام.وی.ام در کشور محصول لوکس خود را با برند چری و نام تیگو 5  روانه بازار خواهد کرد. عرضه تیگو 5 با گارانتی استثنایی صورت خواهد گرفت.

در ساخت این خودروی اس.یو.وی جدید و زیبا از حضور تیم طراحی و مهندسی خبره اروپایی که در تولید خودروهایی چون مرسدس بنز، پورشه و فورد حضور داشته اند، بهره گرفته شده است.

در ساخت قطعات خودرو نیز از قطعه سازان بزرگ جهانی چون شرکت آمریکایی جانسون، بوش، ولئو و بسیاری دیگر از قطعه سازان بزرگ دیگر بهره گرفته شده است.

براساس این گزارش، موفقیت فروش و رضایت مندی بالای مشتریان در بازارهای جهانی چری منجر به ارائه گارانتی5 سال یا 150000 کیلومتر برای محصول تیگو5 شده است تا نشانی باشد از حضور نسل جدید خودروهای چینی با کیفیت مشابه با خودروهای ژاپنی و کره ای و قابلیت اعتماد بالای آنها که آن را در بازارهای جهانی به خوبی اثبات کرده اند.

شنیده ها حاکی است که مدیران خودرو برای گل سرسبد محصولات خود، یعنی تیگو5، برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته که به زودی باید منتظر اعلام آنها باشیم.

با جو ایجاد شده افزایش قیمت در بازار خودرو نخواهیم داشت.

مبارزه با کمپین با افزایش تعرفه واردات

مقایسه مختصر خودروهای 40 تا 80 میلیون بازار ایران

همکاری با پژو راهگشا است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی