پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار قاسم سلیمانی

تمهیدات استانداری تهران برای تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی

معاون امور عمرانی استانداری تهران؛ تمهیدات استانداری تهران و محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که یکی از چهره‌های ممتاز در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۸

معاون امور عمرانی استانداری تهران؛ تمهیدات استانداری تهران و محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که یکی از چهره‌های ممتاز در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود و خدمات شایسته‌ای را هم انجام داده است، گفت: فردا مراسم تشییع این شهید بزرگوار در تهران برگزار می‌شود و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده است.

وی در این راستا اشاره کرد: قطعا فردا جمعیت کثیری در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 4 میلیون نفر در این مراسم حضور پیدا کنند و از استان‌های همجوار هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: بنابراین یک سری محدودیت‌های ترافیکی و تردد فردا در تهران انجام می‌شود.

وی اشاره کرد: بنابراین جلسه شورای ترافیک اضطراری را با حضور تمامی اعضا برگزار کردیم و تمهیداتی نیز اندیشیده شد.

وی بیان کرد: تمامی محدودیت‌ها همانند سالروز 22 بهمن در مرکز تهران پیش‌بینی شده است.

معاون امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه از دیگر استان‌ها هم در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، در غرب تهران ورزشگاه آزادی و پارک ارم برای پارک خودروها و اعزام آنها به محل مراسم تمهیداتی در نظر گرفته شده و از مسیر تهران ـ قم هم پارکینگ‌های حرم امام(ره) آماده است تا بتوانند خودروهای خود را پارک کنند و با اتوبوس به محل تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی بیایند.

تقی‌زاده در این راستا توضیح داد: راهور تهران بزرگ مکان‌هایی را برای توقف و پارک خودروها در نظر گرفته است و سازمان اتوبوس‌رانی نیز از ابتدای صبح تا اتمام مراسم اقدام به جابجایی رایگان مردم خواهد کرد. بیش از 3000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم فردا حضور دارند و مترو نیز با تمام ظرفیت در مسیرهای منتهی به مراسم تشییع خدمات لازم را ارائه می‌کند.

وی افزود: احتمالا بعضی از تاکسی‌ها نیز به صورت خودجوش سرویس‌ رایگان برای حضور مردم در این مراسم را ارائه بدهند.

تقی زاده ادامه داد: اورژانس و هلال احمر برای این روز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

معاون امور عمرانی استانداری تهران اشاره کرد: اعمال محدودیت‌ها از 6 صبح آغاز می‌شود و تا پایان مراسم این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تامین اتوبوس برای حمل و نقل نیز گفت: قطعا از شهرستان‌های اطراف تهران همچون اسلام‌شهر، شهریار، قرچک، ورامین و پاکدشت هم از اتوبوس‌هایی برای حمل و نقل افرادی که به مراسم تشییع می‌آیند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منبع: فارس

کاهش 50 درصدی تولید کامیون و اتوبوس

مترو در طول مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی رایگان است

شورای شهر به تغییر نام اتوبان رسالت به نام سردار سلیمانی رای مثبت داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی