پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

ساعت مچ بند هوشمند ، تکنولوژی جذاب در خودروی ام و ی ام ایکس 55

محصول جدید شرکت مدیران خودرو، ام وی ام X55 که به تازگی معرفی شده است از امکانات جذابی برخوردار است که رقیبان خود را به چالشی جدی دعوت می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود روانه بازار کرده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۸

محصول جدید شرکت مدیران خودرو، ام وی ام X55 که به تازگی معرفی شده است از امکانات جذابی برخوردار است که رقیبان خود را به چالشی جدی دعوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود روانه بازار کرده است.

این خودرو از آن چه که تبلیغات دیده می شود دارای آپشن های بسیار مدرن و خاصی است که در خودروهای بسیار لوکس بازار ایران نیز وجود ندارد. به همین سبب باعث جلب نظر بسیاری از افراد شده است.

یکی از امکانات جالب توجه این خودرو برخورداری از یک ساعت هوشمند مچی است، با در دست داشتن این ساعت و یا در صورت دلخواه بستن آن می توانید ادوات کنترلی خودرو خود را در دست بگیرید.

از جمله اقداماتی که می توانید با این ساعت مچی انجام دهید روشن یا خاموش کردن خودرو ، باز نمودن درب صندوق عقب، کنترل شیشه های خودرو ، مشاهده تماس های ورودی و پیام ها ، چک و کنترل کردن سوابق پزشکی و سلامتی ،نظارت بر ضربان قلب و …. اشاره کرد.

مدیران خودرو با عرضه خودروی ایکس 55 به خوبی نشان داد که استراتژی این شرکت عرضه خودروهایی با تکنولوژی و امکانات بالا بوده که میتوانند بسیاری از خودروهای خارجی را به چالش بکشند.

هم اکنون خودروی ایکس 55 به صورت محدود به همراه گارانتی چهار ساله و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان عرضه می شود.

انتهای پیام/

تیگو 5 ، شاسی بلند مناسب برای خانواده های ایرانی

محصولات مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دوستدار محیط زیست

پرچمدار ام وی ام با گارانتی خاص می آید

شرایط فروش متنوع محصولات مدیران خودرو با نرخ بهره بازپرداخت مناسب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی