پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 55

از یک کانسپت جنجالی تا یک محصول جذاب

ام وی ام ایکس 55 یکی از محصولات به روز و زیبا شرکت چری به شمار می رود که با توجه به امکانات جذابش می تواند رقیب سرسختی برای خودروهای حال حاضر در بازار باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چینی ها از حدود 6 یا 7 سال پیش ( نزدیک به یک دهه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۸

ام وی ام ایکس 55 یکی از محصولات به روز و زیبا شرکت چری به شمار می رود که با توجه به امکانات جذابش می تواند رقیب سرسختی برای خودروهای حال حاضر در بازار باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چینی ها از حدود 6 یا 7 سال پیش ( نزدیک به یک دهه قبل ) صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند.

بعد از دست یابی به محصولات با چهره های جذاب حالا به سمت طراحی های جنجالی و مهندسی روز می روند تا خود را وارد مرحله نمایی کنند.

از سالها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری با برترین های دنیا توانستند خودروهای مفهومی را معرفی کنند که امروز با تولید آن قدرت و پیشرفت خود نشان دهند.

در سال 2014 شرکت خودروسازی چری که به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین شناخته می شود در نمایشگاه پکن خودروی مفهومی بتا را معرفی کرد، که طراحی خاص آن مورد توجه همگان قرار گرفت.

طراحی خاص و تهاجمی این خودرو حرف های بسیاری را برای گفتن داشت.

کانسپت ایکس 55

با این حال شرکت سازنده با گذاشتن وقت و زمان بسیار و انجام تست و آزمایش های گوناگون در نهایت در سال 2017 ، در نمایشگاه پکن از این خودرو رونمایی کرد و ام وی ام ایکس 55 با چهره خاص خود رونمایی شد تا به یکی از کراس اوورهای موفق در بازار داخلی و صادراتی چین تبدیل شود.

اخیرا پس از مدتها انتظار ، بالاخره ایکس 55 وارد بازار کشورمان شد تا با طراحی اسپورت و استایل خاص خود توجه بسیاری را به سمت خود جذب کند.

ساعت کنترلی هوشمند این خودرو برای تنظیمات لازم نشان دهنده تکنولوژی به روز این خودرو است تا در کنار موتور پر قدرت توربو و گیربکس دوکلاچه ، ایربگ های جانبی ، دوربین 360 ، ترمز پارک برقی و اتوهلد …… یک خودروی کامل و زیبا باشد،  ایده زیبایی که با تبدیل به واقعیت خودرویی خاص و دوست داشتنی را پدید آورد

انتهای پیام/

ساعت مچ بند هوشمند ، تکنولوژی جذاب در خودروی ام و ی ام ایکس 55

شرایط فروش متنوع محصولات مدیران خودرو با نرخ بهره بازپرداخت مناسب

تیگو 5 ، شاسی بلند مناسب برای خانواده های ایرانی

محصولات مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دوستدار محیط زیست

پرچمدار ام وی ام با گارانتی خاص می آید

شرایط طرح تبدیل خودروهای کارکرده محصولات مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی