پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران-سفرهای درون شهری

شورای شهر قدرت اعمال نظر در تصمیمات ترافیکی شهر را ندارد

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران؛ شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری از جمله طرح ترافیک را ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص اینکه طرح کاهش آلودگی هوا با توجه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۸

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران؛ شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری از جمله طرح ترافیک را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص اینکه طرح کاهش آلودگی هوا با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال تغییر می‌کند یا خیر، بیان کرد: شورای شهر نمی‌تواند تغییراتی در این زمینه اعمال کند چرا که در شورای ترافیک هیچ یک از اعضای شورای شهر اعم از رئیس شورا و یا اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل حضور ندارند.

وی در این راستا اشاره کرد: متأسفانه در برخی از موضوعات شهری مدیریت یکپارچه نداریم در حالی که این موضوع بسیار احساس می‌شود و نبود این یکپارچگی باعث بروز مشکلاتی شده و شورای شهر قدرت اعمال نظر در برخی از تصمیمات شهری را ندارد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نبود مدیریت یکپارچه شهری دوگانگی و مشکلات را در این حوزه ایجاد می‌کند و باید چاره‌ای برای این مسأله اندیشید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیح داد:‌در مورد طرح ترافیک نه تنها پلیس بلکه برخی دیگر از اعضای شورای ترافیک نیز ایراداتی گرفته‌اند و به نظرم بزرگ‌ترین نقص این طرح نبود پیوست مطالعاتی،‌اجتماعی، ترافیکی و اقتصادی آن است.

وی با بیان اینکه شورا هم در این زمینه دورخورده است، گفت:‌ معاونت حمل و نقل شهرداری طرحی را بدون انجام مطالعات و اقدامات کارشناسی در شورای ترافیک ارائه کرده و اعضا را توجیه و پس از آن این طرح به تصویب رسیده است.

علیخانی تصریح کرد: ما معتقدیم که هر طرحی به ذهن می‌رسد را نباید به اجرا درآورد و نیاز به کار مطالعاتی و کارشناسی وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

افزایش 200 هزار تومانی هزینه تاکسیداران

شهردار ناحیه 5 منطقه یک شهرداری تهران عزل شد

جزئیات اقدامات ترافیکی شهرداری ویژه مهر ماه

پاسخگویی به مشکلات طرح ترافیک با شماره تماس ۱۳۷

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی