پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدی گروه بهمن

سال آينده توسعه محصول خواهيم داشت

مديرعامل بهمن ديزل در مراسم افتتاح كاربري سازي پلتفرم شيلر گفت: در سال آينده توسعه محصول خواهيم داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد محمدي مديرعامل شركت بهمن ديزل در مراسم افتتاح كاربري سازي و آتش نشاني پلتفرم شيلر در محل كارخانه بهمن ديزل واقع در قزوين، ضمن اشاره به توسعه محصولات و همكاري […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

مديرعامل بهمن ديزل در مراسم افتتاح كاربري سازي پلتفرم شيلر گفت: در سال آينده توسعه محصول خواهيم داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد محمدي مديرعامل شركت بهمن ديزل در مراسم افتتاح كاربري سازي و آتش نشاني پلتفرم شيلر در محل كارخانه بهمن ديزل واقع در قزوين، ضمن اشاره به توسعه محصولات و همكاري هاي با شريكان تجاري در سال آينده گفت: ٨٠. درصد توليدان شركت بهمن ديزل با برند ايسوزو و ٢٠ درصد شيلر برده است كه تحريم ها باعث شده ما با ارتقاع سطح محصولات و اتكا به توانمندي هاي داخلي اين توازن را در سال آينده برعكس كنيم.

وي ادامه داد: در سال اينده دو محصول جديد با استفاده از پلتفرم شيلر در رده تجاري هاي سبك و نيمه سنگين به توليد خواهيم رساند و در حوزه توسعه محصول و پاسخ به نياز بازار داخلي به خصوص در بخش كاربري سازي برنامه هاي زيادي داريم.

محمدي اضافه كرد: موضوع كاربري سازي را به صورت استاندارد انجام خواهيم داد و كيفيت اين پروژه در سطح بالايي قرار دارد.

مديرعامل بهمن ديزل در پايان گفت:متاسفانه گاهي مشاهده شده كه كاربري سازي به روش هاي غير استاندارد در ايران انجام شده است و حتي تغييرات غير فني در شاسي ايجاد كرده اند. انشالله بهمن ديزل در اين بخش با استانداردهاي دقيق پيش خواهد رفت.

هدايت الله جمالي پور استاندار قزوين پس از بازديد از اين كارخانه ضمن تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: صنعتگراني چون گروه خودروسازي بهمن در واقع مجاهدان عرصه توليد در كشور هستند.

وي ادامه داد: رويكردهاي ما در كشور امروز حمايت از بخش خصوصي و توليد است و با حمايت از بخش خصوصي در حال دور شدن از اقتصاد نفتي هستيم.

استاندار قزوين ادامه داد: ظرفيت هاي استان قزوين در اختيار بخش خصوصي چون بهمن ديزل است و اين حمايت در راستاي خمايت از توليد بخش خصوصي در استان قزوين است.

جمالي پور اضافه كرد: در استان قزوين دستور داده ايم كه همه نيازها از صنايع داخلي استان قزوين چون بهمن ديزل تامين شود.

وي در پايان گفت: آنچه مه امروز من در بهمن ديزل مشاهده ميكنم، جهاد در راه توليد است كه در اين شرايط سخت كشور يك نعمت به شمار مي رود. صنعت گران بدانند در راستاي كار و اشتغال در استان قزوين، همه ظرفيت ها در اختيار خواهد بود.

انتهای پیام/

طرح خدماتی استقبال از بهار، هدیه گروه بهمن در 67 سالگی تاسیس

وزیر کشور سوار بر شیلر

طرح هوای پاک گروه بهمن با مراجعه حداکثری مشتریان به پایان رسید

بهمن دیزل نشان داد اعتماد به بخش خصوصی واقعی سبب رونق تولید می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی