پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین

شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که فروش محصولاتش در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا، افت چشمگیر ۲/ ۷۰ درصدی را تجربه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ویروس کرونا که تاکنون موجب قربانی شدن بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ تن شده است، بازار چین به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان را […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که فروش محصولاتش در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا، افت چشمگیر ۲/ ۷۰ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ویروس کرونا که تاکنون موجب قربانی شدن بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ تن شده است، بازار چین به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان را با رکود بی‌سابقه‌ای مواجه ساخته است به‌طوری که بر اساس آمارهای رسمی مراجع مربوطه، تنها طی دو هفته نخست ماه فوریه، این افت فروش به حدود ۹۰ درصد رسیده است.

از ماه ژانویه و همزمان با شیوع ویروس کووید-۱۹، چینی‌ها اغلب در خانه مانده‌اند و تمایلی برای حضور در نمایندگی‌ها و خرید خودرو ندارند. تویوتا نخستین غول خودروسازی جهان، گزارش فروش خود را در ماه فوریه منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش تویوتا تنها توانسته ۲۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه از محصولات برند تویوتا و لکسوس را در بازه زمانی ذکر شده در چین به‌فروش برساند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تمدید تعطیلی پژو-سیتروئن و رنو تا ماه مارس

احتمال بازگشت دوباره یارانه خرید خودرو برقی در چین

تحمیل ضرر 6 میلیون دلاری خودروسازان خارجی مستقر در چین

افت 92 درصدی فروش خودرو در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی