پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

جزئیات طرح ترافیک 99

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از جزئیات محدوده طرح ترافیک در سال 99 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک درباره تسهیلات جدید شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی اظهار کرد: در سال‌های اخیر و به دنبال اجرای طرح جدید ترافیک، تسهیلاتی برای […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از جزئیات محدوده طرح ترافیک در سال 99 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک درباره تسهیلات جدید شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی اظهار کرد: در سال‌های اخیر و به دنبال اجرای طرح جدید ترافیک، تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا ( زوج و فرد سابق ) در نظر گرفته شده است و ساکنان با اجرای طرح جدید از تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا بهره‌مند می‌شوند‌.

وی با بیان اینکه امسال تغییراتی در تسهیلات ارائه شده به ساکنان محدوده‌های ترافیکی داشته‌ایم، تصریح کرد: در سال جاری، یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ و یک‌بار ورود بعد از ساعت ۱۷ نیز برای ساکنان رایگان بود این در حالی‌است که برابر تصویب شورای شهر، ساکنان محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در سال ٩٩ می‌توانند یک‌بار خروج قبل از ساعت ٩ و یک‌بار ورود بعد از ساعت ١٦ بصورت رایگان داشته باشند.

سعیدیان‌فر گفت: البته ساکنان محدوده دوم «کنترل آلودگی هوا» یا همان زوج یا فرد سابق دقت داشته باشند که فقط برای عوارض همان محدوده دوم از تخفیف ٥٠ درصدی برخوردارند و چنانچه وارد محدوده طرح ترافیک شوند تخفیف ٥٠ درصدی شامل حالشان نخواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: ساکنان محدوده‌های ترافیکی که مالک هستند باید نسبت پرداخت عوارض نوسازی، پسماند، خودرو و بدهی عوارض طرح ترافیک خود اقدام کنند که در صورت پرداخت دیگر نیاز به مراجعه و ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ندارند.

وی گفت: این در حالی است که آن دسته از ساکنان محدوده‌های ترافیکی که مستاجر بوده و زمان اجاره نامه‌شان رو به اتمام است باید قرارداد تمدید شده خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

سعیدیان‌فر تصریح کرد: رزرو طرح ترافیک از سال آینده برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از محدوده طرح الزامی است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

سقف سهمیه خبرنگاران حداکثر 2100 طرح ترافیک است

آیا ساعات طرح ترافیک تهران تغییر می کند؟

اعلام جزئیات پیش پرداخت رزرو طرح ترافیک پایتخت

عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک باطل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی