پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو آلمان

نمایشگاه بین المللی خودرو آلمان این بار در مونیخ برگزار می شود

مونیخ در رقابت با برلین و هامبورگ برای میزبانی نمایشگاه خودرو بین‌المللی آلمان پیروز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این تصمیم پس از لغو نمایشگاه خودروی فرانکفورت توسط انجمن صنعت خودروی آلمان (وی دی ای) و به دلیل کاهش حضور خودروسازان و محبوبیت عمومی نمایشگاه مزبور اتخاذ شده است. وی دی‌ای مدعی است […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

مونیخ در رقابت با برلین و هامبورگ برای میزبانی نمایشگاه خودرو بین‌المللی آلمان پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این تصمیم پس از لغو نمایشگاه خودروی فرانکفورت توسط انجمن صنعت خودروی آلمان (وی دی ای) و به دلیل کاهش حضور خودروسازان و محبوبیت عمومی نمایشگاه مزبور اتخاذ شده است.

وی دی‌ای مدعی است که برگزاری نمایشگاه در مونیخ می‌تواند به برگزاری مجدد نمایشگاه بین‌المللی خودرویی در این کشور کمک کند و به طرح‌های مفهومی ترافیکی هوشمند و شبکه خلاقانه مدل‌های حمل و نقل مونیخ اشاره کرده است که پایدار و مناسب نیازهای مردم هستند و از عوامل اصلی در این تصمیم‌گیری هستند.

انتقال نمایشگاه بین‌المللی آلمان به مونیخ می‌تواند تغییری قابل توجه در برگزاری نمایشگاه خودرویی ایجاد کند که طی سال‌های اخیر با کاهش حضور خودروسازان مواجه بوده است.

نمایشگاه خودروی مونیخ از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و همچون نمایشگاه خودروی فرانکفورت به‌صورت دوسالانه با نمایشگاه خودروی پاریس برگزار می‌شود. این خبر پس از لغو نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا اعلام شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ضرر ورود تسلا به صنعت خودرو آلمان

آیا تولید خودروهای برقی سبب کاهش نیروی کار انسانی می شود؟

کرونا نفس خودروسازان کره ای را گرفت

جنرال موتورز یک سر و گردن جلوتر از تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی