پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 301

کارخانه های اروپایی پژو تعطیل شد

با توجه به اینکه طی روزهای گذشته اعلام شد که اروپا کانون اصلی کروتا شرکت خودروسازی پژو در همین راستا کارخانه های خود را تا 27 مارس تعطیل کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

با توجه به اینکه طی روزهای گذشته اعلام شد که اروپا کانون اصلی کروتا شرکت خودروسازی پژو در همین راستا کارخانه های خود را تا 27 مارس تعطیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی، فعالیت و خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، متوقف اعلام کرده اند.

حالا بر اساس تازه ترین خبری که در رویترز منتشر شده است، شرکت خودروسازی پژو فرانسه نیز روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کارخانه‌های خود را در اروپا تا تاریخ ۲۷ مارس سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل خواهد کرد.

امروز گزارش‌های دیگری مبنی بر تعطیلی کارخانه‌های اروپایی شرکت های خودروسازی فولکس واگن، فورد و فیات کرایسلر به منظور جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا یا بیماری کووید -۱۹ منتشر شده بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

فراری هم تعطیل شد

دورکاری، تنها نسخه کارآمد خودروسازان برای مقابله با کرونا

هوندای محصول تمام برقی خود را حذف کرد

دریاچه یخ زده محل تست محصول جدید برقی هیوندای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی