پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بی آر تی

افزایش مسافران اتوبوس در اولین روز کاری سال

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکت‌ها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره آمار مسافران اتوبوس طی روز جاری در پایتخت اظهار کرد: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکت‌ها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره آمار مسافران اتوبوس طی روز جاری در پایتخت اظهار کرد: در اوایل صبح امروز که ساعات کاری ادارات و شرکت‌ها آغاز شد تعداد مسافران اتوبوس متاسفانه زیاد بود و ما با توجه به این مساله سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها را کاهش دادیم و اتوبوس‌های بیشتری به برخی مسیرهای پرمسافر اعزام کردیم.

وی در این راستا اشاره کرد: حمل و نقل عمومی تقاضا محور است و بر اساس آن تعداد اتوبوس و یا سرفاصله حرکت‌ها تنظیم می‌شود و این موضوع فراکرونایی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: از زمان بروز کرونا در تهران حدود 60 تا 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مسافران اتوبوس کاهش یافته بود که البته صبح امروز شرایطی متفاوت وجود داشت و پیک مسافر داشتیم.

ترفع در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از رانندگان اتوبوس مبتلا به کرونا شدند، گفت: حدود 40 راننده متاسفانه تست کرونای آنها مثبت بوده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند که البته صرفا نمی‌توانیم تائید کنیم که این افراد کجا مبتلا به کرونا شده‌اند و ممکن است در محیط کار و یا منزل درگیری این بیماری شده باشند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

وجود 3 هزار اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی

کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان طی 2 هفته آینده توزیع می شود

از سال ۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به تهران داده نشده است

آغاز به کار نخستین اتوبوس مجهز به اینترنت 5G در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی