پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو هیوندای تغییر کرد

شرکت هیوندای در اقدامی جالب، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، با هدف بیان پیام فاصله اجتماعی شکل لوگو خود را تغییر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بحران آفریده است، متخصصان سلامت معتقدند که فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راهکار برای پیش‌گیری از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

شرکت هیوندای در اقدامی جالب، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، با هدف بیان پیام فاصله اجتماعی شکل لوگو خود را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بحران آفریده است، متخصصان سلامت معتقدند که فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین راهکار برای پیش‌گیری از شیوع بیشتر این ویروس است.

اکنون در این بحران خودروسازان در تلاش هستند تا با شرایط کنار آمده و به بهبود وضعیت کمک کنند و اقداماتی از قبیل توقف تولید، لغو رونمایی‌ها و حضور در نمایشگاه‌های خودرو، تعطیلی موقت نمایندگی‌ها و حتی تشویق به فاصله‌گذاری اجتماعی را با تغییر لوگوی خود انجام داده‌اند. یکی از خودروسازانی که موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی را پشتیبانی می‌کند هیوندای است.

این برند کره‌جنوبی طی توییتی در صفحه رسمی خود لوگوی خود را به نحوی تغییر داده که در آن عدم دست دادن مشخص است.

درواقع لوگوی هیوندای علاوه بر نمایش حرف اچ، دو دست را در حال دست دادن نشان می‌دهد که اکنون هیوندای این لوگو را به نحوی تغییر داده که دو دست از یکدیگر جدا هستند. به‌علاوه پیش‌تر فولکس‌واگن، مرسدس بنز و آئودی نیز دست به چنین ابتکاری زده بودند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

افت 21 درصدی فروش ب ام و در سه ماه نخست سال 2020

تحمیل خسارت 3 هزار میلیارد تومانی به شرکت های هواپیمایی

نسخه هفت سرنشین Creta به زودی معرفی می شود

دریاچه یخ زده محل تست محصول جدید برقی هیوندای

کرونا نفس خودروسازان کره ای را گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی