پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک گذر موقت

حواستان به خودروهای پلاک گذر موقت باشد

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از سوءاستفاده برخی کلاهبرداران در فروش چند باره خودروهای پلاک‌ گذر‌موقت به متقاضیان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به سوءاستفاده برخی کلاهبرداران در فروش چند باره خودروهای پلاک‌گذر‌موقت به متقاضیان اظهار کرد: شهروندان نباید فریب […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از سوءاستفاده برخی کلاهبرداران در فروش چند باره خودروهای پلاک‌ گذر‌موقت به متقاضیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به سوءاستفاده برخی کلاهبرداران در فروش چند باره خودروهای پلاک‌گذر‌موقت به متقاضیان اظهار کرد: شهروندان نباید فریب وعده‌های پوچ و وسوسه‌انگیز شرکت‌های بدون مجوز و افراد ناشناس مبنی بر تحویل خودرو با شرایط ویژه و استثنایی را بخورند.

وی افزود: شیادان در این روش خودروهای پلاک موقت را با ثبت قرارداد و به شرط تحویل همزمان با پلاک ملی بعد از یک ماه از پرداخت وجه، به خریداران فروخته و با این ترفند که لازم است خودروها برای اخذ پلاک و بازدید فنی به پلیس راهور منتقل شوند، اقدام به تحویل خودرو و فروش مجدد آنها به سایر متقاضیان می‌کنند.

امینی با بیان اینکه کلاهبرداران معمولا طعمه‌های خود را از بین افرادی انتخاب می‌کنند که آشنایی کافی با فرآیندهای قانونی ندارند، تصریح کرد: ارائه رسید با سربرگ شرکت و تحویل هرگونه چک (فاقد اصالت و جعلی) معادل با میزان ارزش خودرو نیز نمی‌تواند مجوزی برای اعتماد و پرداخت وجه به این گونه افراد باشد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اشاره کرد: هرگونه نقل و انتقال خودروهای دارای پلاک‌ گذر‌ موقت ممنوع است و هموطنان لازم است در برخورد با شرکت‌های اجاره‌ای و فاقد مجوز دقت لازم را به عمل آورده و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

خودروهای گذر موقت قابلیت نقل و انتقال ندارند

شرایط ورود خودروهای گذرموقت

شرایط واگذاری پلاک گذر موقت چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی