پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا

هوندا ، 143 هزار خودرو را فراخواند

در پی هشدار اداره ملی ایمنی ترافیک جاده‌های آمریکا که زیر نظر سازمان حمل‌ونقل آمریکا فعالیت می‌کند ، هوندا 143676 دستگاه خودروی سیویک و فیت را برای حل مشکلات گیربکسی فراخواند. وظیفه‌ی این اداره ملی ایمنی ، کاهش نرخ تصادفات، مجروحین و جان‌باختگان می باشد. گیربکس‌های CVT سیویک های تولیدی سال 2014 و 2015 و […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

در پی هشدار اداره ملی ایمنی ترافیک جاده‌های آمریکا که زیر نظر سازمان حمل‌ونقل آمریکا فعالیت می‌کند ، هوندا 143676 دستگاه خودروی سیویک و فیت را برای حل مشکلات گیربکسی فراخواند. وظیفه‌ی این اداره ملی ایمنی ، کاهش نرخ تصادفات، مجروحین و جان‌باختگان می باشد.

گیربکس‌های CVT سیویک های تولیدی سال 2014 و 2015 و همچنین هوندا فیت های تولیدی 2015 در محل اتصال میل‌لنگ ضعیف عمل می‌کنند و احتمال شکستن آن در فشارهای هیدرولیکی بالا افزایش می‌یابد ، که این مشکل در وهله اول منجر به کاهش قدرت و درنهایت منجر به قفل شدن چرخ‌های جلو می‌شود.

برای اولین بار هوندا در جولای 2014 متوجه این مشکل شد و از آن تاریخ به بعد 23 شفت شکسته از خودروهای فروخته‌شده را در قسمت تعمیرات خدمات پس از فروش خود دید.

هوندا

هوندا تصمیم دارد تا با آپدیت نرم‌افزاری گیربکس خودروهای جدید ، این مشکل را حل کند.برنامه‌ی کاهش فشار در شرایط خاص گیربکس با کاهش فشار هیدرولیکی این مشکل را حل می‌کند.از سال 2014 گیربکس‌های CVT جدید هوندا سیویک تبدیل به یک گیربکس تمام‌اتوماتیک شدند ، این گیربکس که با نام رؤیاهای زمینی هم شناخته می‌شود بر روی هوندا فیت 2015 هم قرار داده شد که در بررسی طولانی‌مدت این خودروها مشخص شد که بیشتر خریداران از گیربکس این خودرو راضی هستند و از آن لذت می‌برند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی