پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما شرکت هواپیمایی امارات

افزوده شدن 12 کشور به لیست پروازی هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات در تازه ترین بیانیه خود از افزوده شدن ۱۲ کشور جدید به برنامه پروازهای بین المللی خود از ماه آینده میلادی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هواپیمایی امارات به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی یعنی اول ژوئیه ۲۰۲۰ مسافران قادر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی امارات در تازه ترین بیانیه خود از افزوده شدن ۱۲ کشور جدید به برنامه پروازهای بین المللی خود از ماه آینده میلادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هواپیمایی امارات به تازگی با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی یعنی اول ژوئیه ۲۰۲۰ مسافران قادر خواهند بود از دوبی به مقصد ۱۲ کشور عربی پرواز کنند.

از جمله کشورهای نام برده شده در فهرست منتشر شده از سوی شرکت هواپیمایی امارات می‌توان به مصر، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین، عراق، تونس، مراکش، الجزایر، لبنان، اردن و سودان اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت واتسون، همچنین این شرکت در بیانیه خود تاکید کرده است که تمامی مقاصد بین‌المللی افزوده شده به لیست پروازی این ایرلاین با توجه به شرایط مختلف موجود در کشورهای مذکور سنجیده خواهد شد و در صورت هرگونه تغییر، مسافران از تغییرات احتمالی آتی در پرواز و لغو یا جابجایی بلیت هواپیمای آنها مطلع خواهند شد.

شرکت هواپیمایی امارات به عنوان ایرلاین حامل پرچم کشور امارات متحده عربی که مقر آن در فرودگاه بین المللی دوبی واقع شده است، اخیرا در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۰ از افزوده شدن برخی از مقاصد پر تردد و مهم از جمله انگلستان، فرانسه آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا به برنامه پروازی خود خبر داده بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

30 هزار نفر از کارکنان هواپیمایی امارات تا پایان ماه مارس تعدیل می شوند

لغو تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی امارات

اطلاعی از نقص فنی جدید هواپیما فوکر 100 آسمان نداریم/ بازرسان سازمان هواپیمایی در حال بررسی موضوع هستند

صنعت هوانوردی 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی دریافت می کند

آیا پروازهای ایران به ترکیه از سر گرفته می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی