پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو برقی

جزئیات جدیدترین شیوه طراحی شرکت رنو

شرکت رنو به تازگی پلتفرم «سی‌ام‌اف-ای‌وی» جدید را برای طراحی خودروهای برقی ارائه کرده است که قابلیت تنظیم طول برای تطبیق با خودروهای متفاوت را دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت رنو به‌تازگی پلتفرم «سی‌ام‌اف-ای‌وی» جدید را برای طراحی خودروهای برقی ارائه کرده است که گفته می‌شود قابلیت تنظیم طول برای تطبیق با […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

شرکت رنو به تازگی پلتفرم «سی‌ام‌اف-ای‌وی» جدید را برای طراحی خودروهای برقی ارائه کرده است که قابلیت تنظیم طول برای تطبیق با خودروهای متفاوت را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت رنو به‌تازگی پلتفرم «سی‌ام‌اف-ای‌وی» جدید را برای طراحی خودروهای برقی ارائه کرده است که گفته می‌شود قابلیت تنظیم طول برای تطبیق با خودروهای متفاوت را دارد. این پلت‌فرم می‌تواند خودروهایی با ارتفاع بیشتر از هاچ‌بک‌ها و کمتر از شاسی‌بلندها را تولید کند.

ون‌دن‌آکر، مدیر طراحی گروه رنو در همین راستا اظهار کرد: «قصد داریم با طراحی نورپردازی، امضای خاصی را برای این خودروها داشته باشیم و در طراحی بدنه آنها ظرافت بیشتری به خرج دهیم.»

وی در مورد مدل مفهومی داچیا اسپرینگ برقی که به‌تازگی رونمایی شده است، گفت: «این خودرو براساس مدل رنو کی‌زی بازار چین طراحی شده است و تلاش خود را می‌کنیم تا قیمت آن را کاهش دهیم. همه مردم امکان خرید خودروهای برقی گران‌قیمت را ندارند و این محصول داچیا می‌تواند بسیار کارساز باشد.»

باید گفت که خودروهای برقی آلپاین، کاجار و کلئوس نیز محصولاتی هستند که رنو مشغول کار بر روی سامانه‌های برقی آنها است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

خواب های طلایی!/ مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس موتور جدید

رنو از دولت فرانسه وام 5 میلیارد یورویی می گیرد

بقا، اصلی ترین هدف رنو و نیسان برای ادغام با یکدیگر

کاهش 26 درصدی فروش رنو در بازار جهانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی