پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل سایپا

صنایع کشور تحریم‌ها را ناکام گذاشتند/رونق تولید محقق شد؛ جهش تولید را دنبال می‌کنیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت. متن پیام سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است: بسمه‌تعالی صنایع کشور عزیزمان ایران، در دوسال گذشته یکی از پیچیده‌ترین و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت. متن پیام سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

صنایع کشور عزیزمان ایران، در دوسال گذشته یکی از پیچیده‌ترین و بی‌مانندترین برهه‌های حیات خود را تجربه کرده و در معرض شدیدترین و ظالمانه‌ترین محدودیت‌ها و موانع اقتصادی و سیاسی بین‌المللی و داخلی قرار گرفتند. اما با وجود تمامی این مسائل که همه صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران کمابیش از آن آگاهند، خوشبختانه در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی و تلاش دولت و راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش‌های مهم و تاثیرگذار صنعتی کشور توانستند مشکلات را مدیریت کرده و دست‌اندازهای گوناگون را پشت سر بگذارند.

روند حرکت صنایع کشور در حوزه‌های مختلف در سال گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع داخلی، تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود و اعتماد به نخبگان و جوانان این مرزوبوم منتج به دستیابی به رکوردها و موفقیت‌های بزرگی در امر رونق تولید شد؛ قطع وابستگی به بازارهای خارجی، جبران کمبودها در عرصه کالاهای وارداتی با داخلی‌سازی آن‌ها، کاهش چشمگیر ارزبری تولید در کشور و از همه مهم‌تر رسیدن به باور قطعی خوداتکایی و نگاه به درون از جمله آثار و نتایج اصلی حرکت تولیدی کشور در دوسال گذشته بود.

همه این دستاوردهای مادی و معنوی زمینه‌ای را ایجاد کرده تا صنعت کشور در سال ۱۳۹۹ با اعتماد به نفس بالاتری به فعالیت خود ادامه دهد؛ چه آن‌که اگر شیوع بیماری کرونا در ماه‌های اخیر نبود، رکوردهای جدیدی در مقایسه با سال‌های گذشته در همین سه ماه نخستین سال تحقق می‌یافت؛ اما با این وجود، باز هم روند روبه‌رشد آمارها، در هفته‌های اخیر شتابی مضاعف یافته و رسیدن به موفقیت‌های جدید را دست‌یافتنی‌تر ساخته است.

در حوزه صنعت خودرو و اقدامات تولیدی گروه خودروسازی سایپا نیز، حرکتی بزرگ به‌سمت رونق و شکوفایی شکل گرفت و این مجموعه در سال گذشته و علیرغم همه مشکلات و محدودیت‌ها به موفقیت‌های بزرگی در عرصه تولید دست پیدا کرد، تولید پرشتاب محصولات، تحویل مستمر خودروهای مشتریان، نوآوری‌ها در عرصه طراحی و تولید محصولات جدید و مهم‌تر از همه تعمیق داخلی‌سازی قطعات و محصولات سایپا با تکیه بر بخش‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های قطعه‌ساز و صنعتگر ایرانی از جمله گام‌های بزرگ سایپا در این دوران بوده است.

باور قلبی همه مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا، ادامه این مسیر با گام‌هایی استوار و محکم تا دستیابی به اهداف بزرگی است که برای شکست کامل تحریم‌ها و بی‌اثر ساختن محدودیت‌های ظالمانه طراحی شده است.

با تکیه بر خداوند متعال و در سایه همت و تلاش همه همکاران خود در بخش تولید، به این حرکت ادامه خواهیم داد و امیدواریم در راه شکوفایی اقتصاد کشور و قطع وابستگی به خارج، سهم خود را ایفا نماییم.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در گروه خودروسازی سایپا فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه فعالان و دست‌اندرکاران بخش صنایع و معادن کشور را از خداوند متعال مسالت دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/

خودرو از اقتصاد کلان کشور جدا نیست/ تنظیم بازار خودرو مستلزم ثبات بازار ارز است

قدردانی قطعه‌سازان کشور از گروه خودروسازی سایپا / سایپا ضمن ایجاد تحول و خروج از بحران، تولید را به ثبات رسانده است

قیمت خودرو در بازار متناسب با قیمت موثر دلار یا یورو است/ خودرو از سایر بخش‌های اقتصادی جدا نیست

تشکیل کارگروه ویژه ارتباط سایپا و دانشگاه علم و صنعت/ نخبگان دانشگاه‌های علم‌وصنعت و صنعتی‌ شریف، مشاور مدیران ارشد گروه سایپا می‌شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی